Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی‌ای بی سی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، جمعه شب جزئیات جدیدی از طرح هایش برای ترک کاخ سفید و برگزاری مراسم تودیع نظامی برای خودش در صبح روز مراسم تحلیف (بایدن) منتشر کرد.

‌ای بی سی در گزارشی در این باره گفت: رئیس جمهور ترامپ کمی بیش از یک هفته پس از تحریک گروهی از هواداران اراذل و اوباش خود برای حمله به کنگره آمریکا، قصد برگزاری مراسم پرطمطراق تودیع نظامی در صبح روز مراسم تحلیف (بایدن) را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع آگاه درباره جزئیات طرح ترامپ به ‌ای بی سی نیوز گفتند رئیس جمهور امیدوار است پس از آن برای آخرین بار سوار هواپیمای ایر فورس وان (هواپیمای ویژه ریاست جمهوری) شود و برایش مارش نظامی نواخته شود و از فرش قرمزی عبور کند که در هر دو طرف آن نظامیان (برای احترام نظامی) ایستاده اند. وی حتی صحبت از این کرده است که در این مراسم جت‌های جنگنده نیروی هوایی بر فراز آسمان به پرواز درآیند.

ترامپ در حالی که برای خروج خود از کاخ سفید برنامه ریزی می‌کند، مایک پنس، معاون او، با اعلام طرح‌های امنیتی روز تحلیف و دیدار با نظامیان در پایتخت، نقش فرمانده کل قوا را ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ نیروی هوایی مراسم تحلیف مراسم تودیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری اخیر این کشور با اخذ ۸۷.۲۸ درصد از کل آرا برای ۶ سال دیگر در این سمت باقی ماند، فردا هفتم می با حضور در مراسم تحلیف در کاخ کرملین دوره جدید ریاست جمهوری اش را آغاز خواهد کرد.

هم‌ زمان با برگزاری این مراسم دولت جدید روسیه با تصویب پارلمان کار خود را آغاز خواهد کرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه همچنین نامزد خود برای تصدی نخست وزیری این کشور را نیز به مجلس معرفی خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌ رسانه‌ های روسیه، احتمالا میخائیل میشوستین، نخست وزیر فعلی روسیه در سمت خود باقی خواهد ماند.

کد خبر 6098765

دیگر خبرها

  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ویولا آمهرد: سوئیس به اوکراین تسلیحات نخواهد داد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟