Web Analytics Made Easy - Statcounter

حفیظ‌الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۱۰ طرح شاخص اشتغالزایی استان پس از تصویب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسهیلات بلاعوض و کمک‌های ویژه برخوردار می‌شود.

او افزود: به دنبال سفر اخیر معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان و بررسی وضعیت بیکاری و محرومیت استان در مقایسه با شاخص‌های توسعه‌یافتگی، مقرر شد تا برای حمایت بیشتر از استان طرح‌های شاخص اشتغالزایی شناسایی و برای حمایت معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فاضلی اضافه کرد: به همین منظور از هر شهرستان سه طرح مهم که تکمیل کننده زنجیره تولید باشد شناسایی و در مجموع ۳۰ طرح تهیه و به معاونت اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شد.

او ادامه داد: برخی از این طرح‌ها شامل شهرک بادام، شهرک فرش، شهرک گلخانه، مرکز ملی نمد، مجتمع‌های گردشگری سلامت، صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات باغی، اصلاح نژاد دام، شهرک دانش‌بنیان کشاورزی و زنجیره تولید گیاهان دارویی است.

فاضلی گفت: از ۳۰ طرح معرفی شده در نهایت ۱۰ طرح مهم و شاخص انتخاب می‌شود و دولت ضمن اعطای تسهیلات بلاعوض و کم‌بهره برای تکمیل این طرح‌ها موانع و مشکلات فراروی اجرای این طرح‌ها را نیز از میان برمی‌دارد.

او، بروکراسی اداری را از مهمترین مشکلات اجرای طرح‌های اشتغالزایی در استان برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا این موانع برای طرح‌های شاخصی که از سوی وزارت کار پیگیری می‌شود برطرف و روند اجرایی آن تسریع شود.

برچسب ها: حفیظ الله فاضلی ، اشتغالزایی ، طرح اشتغالزایی ، چهارمحال و بختیاری لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Lqw

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اشتغالزایی طرح اشتغالزایی چهارمحال و بختیاری کار و رفاه اجتماعی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری

دریافت 14 MB کد خبر 6096662

دیگر خبرها

  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری