Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاپور احمدزی روز شنبه به رسانه های محلی افغانستان گفت که این افراد طالبان در روستای «زرغون شهر» شهرستان محمدآغه در یک عملیات نیروهای ویژه پلیس هدف قرار گرفته و کشته شدند

وی افزود که در سلسه عملیات های دیگر طی سه روز گذشته در این استان نیز سه پایگاه مهم این گروه و چندین پناهگاه مخفی از آنها شناسایی و منهدم شده که در آن بیش از ۵۰ قبضه مین دست ساز نیز معدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لشکر ۲۰۹ شاهین در شمال افغانستان نیز اعلام کرد که هواپیماهای ارتش با حمله به مراکز گروه طالبان در استان فاریاب ۸ تن از اعضای این گروه را کشته و شماری دیگر را زخمی کردند.

پیش از ظهر امروز نیز وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن ۱۸ جنگجوی طالبان در استان قندهار خبر داده بود که قصد حمله به پاسگاه های ارتش را داشتند؛ اما ارتش پیش از حمله، آنها را در یک عملیات پیشگیرانه هدف قرار داد.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: افغانستان طالبان پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از طرح حمله به «رفح»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، با افزایش گمانه زنی‌ها در خصوص احتمال حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح انتقادات در محافل سیاسی از حمله مذکور افزایش یافته است.

در همین راستا اسرائیل زیو رئیس سابق شعبه عملیات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ورود به رفح منجر به تحقق پیروزی نخواهد شد. ترس من این است که این حمله به سلسله شکست‌های دیگری بیانجامد.

از سوی دیگر عیران عتسیون معاون سابق رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ورود به رفح از لحاظ راهبردی هیچ اهمیتی ندارد. این عملیات موفقیت آمیز نخواهد بود.

روز گذشته رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد چند تیپ از نیروهای لشکر ۹۹ ارتش این رژیم مجدداً به بخش‌های مابین جنوب و شمال نوار غزه بازگشتند تا جایگزین نیروهای تیپ موسوم به ناحال شوند.

رسانه‌های عبری در روزهای اخیر گفته‌اند که تیپ ناحال همان تیپی است که در حال آمادگی برای حمله به رفح است.

این در حالی است که در روزهای اخیر برخی از تیپ‌های ارتش رژیم صهیونیستی از برخی منطقه‌های غزه از جمله خان یونس خارج شده بودند.

کد خبر 6088722

دیگر خبرها

  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد
  • بازداشت عضو جمعیت اسلامی افغانستان در کابل
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • انتقاد محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از طرح حمله به «رفح»
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد