Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یوونتوس از لزوم داشتن بیشترین تمرکز در بازی با اینتر و رابطه خوبش با آنتونیو کونته گفت

یوونتوس و اینتر در حساس ترین دیدار هفته هجدهم سری آ ایتالیا، یکشنبه شب در جوزپه مه آتزا به مصاف هم می روند و آندره آ پیرلو و آنتونیو کونته مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

طرفداری | به گزارش وب سایت یوونتوس، آندره آ پیرلو در کنفرانس خبری پیش از دیدار با اینتر حاضر شد و در خصوص این مسابقه، رویارویی با کونته و وضعیت مصدومان تیمش صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر قوی است اما ما هم یوونتوس هستیم

فردا انتظار یک اینتر تهاجمی را دارم که می خواهد بر بازی مسلط شود اما ما هم یوونتوس هستیم و می خواهیم به میلان برویم تا بازی خودمان را به نمایش بگذاریم. تلاش می کنیم بازی را ببریم. بازی فردا در راه قهرمانی مهم است اما تعیین کننده نخواهد بود. از قدرت اینتر مطلعیم اما ما روی توانایی های خودمان حساب می کنیم. پیروزی در بازی فردا فارغ از گرفتن سه امتیاز، می تواند اعتماد به نفس زیادی به ما بدهد اما اینتر تیمی قوی است که به خوبی خودش را تقویت کرده است. اینتر و یوونتوس فلسفه های متفاوتی دارند اما ما تا پایان برای قهرمانی لیگ خواهیم جنگید. وجود فشار روی ما عادی است چون یوونتوس هستیم و به این وضعیت عادت داریم. مقابل تیم های بزرگ، همیشه باید تمرکز در بالاترین سطح ممکن باشد. بازیکنان خیلی مشتاق هستند اما من آرامم. 

چیزهای زیادی از کونته آموخته ام

چیزهای زیادی از کونته یاد گرفته ام. از او ممنونم چون چیزهای زیادی به من آموخت و میل به سرمربیگری را در من برانگیخت. با این حال ما فردا با یکدیگر رقیب خواهیم بود. من و کونته دو شخصیت متفاوت هستیم. شاید به همین خاطر به خوبی با هم کنار می آییم. در ابتدای فصل با هم حرف زدیم و صمیمیت و محبت زیادی همچنان بین ما باقی است. او بخشی از تاریخ یوونتوس را شکل داد و چیزهای زیادی به من آموخت. 

غیبت ده لیخت؟ کیه لینی آماده بازی است

بازیکنان مصدوم، در حال تمرین با تیم هستند اما در عین حال منتظر پاسخ تست های کرونای بازیکنان هستیم. کیه لینی وضعیت خوبی دارد و آماده و پرانرژی است. کیه لینی می خواهد در بازی فردا بازی کند. خوشحالیم که او در دسترس است و برای تیم ما یک وزنه ارزشمند به حساب می آید. غیبت ده لیخت؟ ماتیاس بازیکن مهمی است اما در پست دفاع، قهرمانان بزرگی داریم. در بازی فردا گزینه های زیادی در اختیار داریم. مک کنی هنوز صد درصد آماده نیست اما به اندازه کافی خوب کار کرده و در حال ارزیابی وضعیت برای بازی دادن به او هستیم. رمزی هم خوب است و مشکلی برای حضور در بازی فردا ندارد. آلوارو موراتا خوب است. دوست داشتیم به او مقابل جنوا 120 دقیقه بازی ندهیم اما خودمان کار را سخت کردیم. او ریکاوری کرده و کاملا آماده است. 

اخبار داغ 

مهدی تاج به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان ایرانمهر بستری شد / عکس علی دایی در ترکیه رویت شد؛ پیشنهاد ترک ها به شهریار ایرانی مرد بی غیرت برای تجاوز جنسی به زنش 8 مرد اجیر کرد آلوارو موراتا: به فرزندانم خواهم گفت که در کنار کریستیانو رونالدو و دیبالا بازی کرده ام سر الکس فرگوسن: عملکرد لیورپول طی دو فصل اخیر باعث شده بابت بازنشستگی ام خدا را شکر کنم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: چیزهای زیادی بازی فردا اما ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 

در هفته سی‌ودوم لیگ پرتغال پورتو موفق شد در خانه چاوس و در شب درخشش مهدی طارمی به برتری قاطع و پرگل برسد.

به گزارش ایسنا، شاگردان سرجیو کونسیسائو برای حفظ رتبه سوم خود محکوم به پیروزی در خانه چاوس بودند و در نهایت با ارائه نمایشی درخشان و هجومی در خانه رقیب در حال سقوط خود به برتری ۳ بر صفر رسیدند.

مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت و در دقیقه ۸۳ زمین بازی را ترک کرد. مهاجم تیم ملی ایران در این بازی توانست گل دوم تیمش را طراحی کند و گل سوم و تیر خلاص را از روی نقطه پنالتی به دروازه رقیب شلیک بکند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز تا فردا
  • صدرنشینی جوکوویچ و صعود روبلف به رده ششم رنکینگ ATP
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • اوزونیدیس: شاید فرودگاه سیرجان برای تیم رقیب باز می‌شود نه ما!
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند