Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:27:38 GMT

هدیه زیدان به بازیکنان رئال پس از حذف از سوپرکاپ!

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۳۶۳۲

هدیه زیدان به بازیکنان رئال پس از حذف از سوپرکاپ!

رئال مادرید پنجشنبه شب پس از شکست از بیلبائو از سوپرکاپ اسپانیا کنار رفت.

به گزارش "ورزش سه"، رئال در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا به مصاف بیلبائو رفت و 2-1 بازنده شد. به این ترتیب بیلبائو و بارسا برگزار کننده بازی فینال خواهند بود. در پی این شکست که فشارها روی زیدان را افزایش داد، سرمربی فرانسوی به بازیکنانش تا یکشنبه استراحت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

به این ترتیب رئال فردا تا ساعت 16 تمرین نخواهد داشت و بازیکنان دو روز نیم به مرخصی رفتند. رئال از جمعه گذشته که با پروازی عجیب در هوایی برفی راهی پامپلونا شد از مادرید به دور بود. رئالی ها به دلیل شرایط بد جوی از پامپلونا مستقیما راهی مالاگا شهر محل برگزاری نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا شده بودند. رئال بامداد جمعه به مادرید بازگشت.

 

 

 

 

بازی بعدی کهکشانی ها چهارشنبه شب برابر آلکویانو در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری خواهد بود و سپس شنبه هفته بعد باید در زمین آلاوس به میدان بروند که دیداری انتقامی خواهد بود. رئال در 4 بازی اخیر خود 2 تساوی(الچه و اوساسونا)، یک برد(سلتا) و یک شکست(بیلبائو) را تجربه کرده و با دو بازی بیشتر و 4 امتیاز کمتر از اتلتیکو رده دوم لالیگا را در اختیار دارد.

 

زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود

شکست کهکشانی‌ها مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، هنوز از ذهن ژوزه مورینیو پاک نشده است

طرفداری | ژوزه مورینیو اخیرا مصاحبه مفصلی با نشریه تلگراف انجام داده و راجع به موضوعات مختلفی در کارنامه مربی‌گری خود صحبت کرده‌است. آقای خاص در بخشی از این گفتگو، به دوران حضورش در رئال مادرید نیز اشاره و اذعان کرد که بدترین شب زندگی‌اش را زمانی که هدایت رئال مادرید را به عهده داشته، تجربه کرده‌است:

در فصل ۲۰۱۱/۱۲  ما بهترین تیم اروپا بودیم. قهرمان لالیگا شده بودیم و توانستیم رکورد امتیازگیری و گلزنی در طول یک فصل را بشکنیم. می خواستیم با پیروزی برابر بایرن مونیخ، به فینال برسیم و با قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل فوق‌العاده خود را تکمیل کنیم، اما این اتفاق رخ نداد و ما حذف شدیم. شکست مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود.

آقای خاص به کدام بازی اشاره دارد؟

به مانند فصل جاری، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی فصل ۲۰۱۱/۱۲ نیز به هم برخورد کردند. بازی رفت در مونیخ با برتری ۲-۱ میزبان به اتمام رسید و در بازی برگشت نیز همین نتیجه رقم خورد، اما این بار به سود رئال مادرید. آرین روبن با گل خود در دقیقه ۲۷، بریس کریستیانو رونالدو در دقایق ابتدایی را بی‌اثر کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در پنالتی‌ها، کریستیانو رونالدو، کاکا و سرخیو راموس به شکلی عجیب ضربات خود را از دست دادند و تنها ژابی آلونسو ماموریت خود را با موفقیت انجام داد. در سمت مقابل اما با وجود ناکامی تونی کروس در گل کردن پنالتی خود، داوید آلابا، ماریو گومز و باستین شواین اشتایگر دروازه ایکر کاسیاس را باز کردند تا شاگردان یوپ هاینکس صعود شیرینی به دیدار نهایی داشته باشند.

ناراحتی مورینیو از شکست رئال مادرید برابر بایرن مونیخ در ضربات پنالتی

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم