Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:23:43 GMT

۱۲۶ بخاری در مدارس روستایی باشت نصب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۳۹۴۷

۱۲۶ بخاری در مدارس روستایی باشت نصب شد

به گزارش ایرنا، محمود نظری روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش باشت اظهار داشت:در این مدت ۹۶ بخاری  گازسوز هرمتیک و ۳۰ بخاری برقی روغنی در مدارس روستایی باشت نصب شده است.

وی با اشاره به اهمیت تجهیزات استاندارد در آموزشگاه های مناطق محروم ابراز امیدواری کرد: توزیع این تجهیزات بتواند نقش مهمی در ارتقای وضعیت فضاهای آموزشی مناطق محروم و دور دست داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرآموزش و پرورش باشت بدون اشاره به آمار از توزیع تجهیزات آموزشی بین مدارس این شهرستان در چند روز اخیر خبر داد و اضافه کرد: اعتبار این تجهیزات از محل اعتبارات ملی در سال گذشته تامین شده بود.

نظری در مورد روند اجرای طرح های عمرانی آموزش وپرورش باشت نیز گفت: ۶ پروژه این شهرستان در حال اجراست که از این تعداد چهار مدرسه برای افتتاح در دهه فجر برنامه ریزی شده است.

وی تاکید کرد: دبستان الزهرا، دبیرستان برکت، هنرستان ۱۰ کلاسه در شهرباشت و دبستان سه کلاسه چالموره از جمله این طرح هاست.

مدیر آموزش وپرورش باشت همچنین برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس در اول بهمن براساس مصوبه ملی را یادآور شد و عنوان کرد:مدارس زیر ۵۰ نفر و کلاس های زیر ۱۰ نفر در چند روز آینده بازگشایی خواهد شد.

وی ابراز داشت:از ابتدای سال جاری در برنامه مدونی با عنوان اطلس وضعیت تحصیلی تک به تک دانش آموزان به روش های مختلف حضوری،غیرحضوری یا استفاده از درس نامه در حال ارزیابی است.

بیش از چهار هزار دانش آموز در مدارس شهری و روستایی باشت به علم آموزی مشغول است.

این تعداد دانش آموزان در ۲۵ باب مدرسه شهری و ۱۰۰ مدرسه روستایی در قالب ۳۰۰ کلاس درس مشغول تحصیل هستند.

برچسب‌ها مدارس کهگیلویه و بویراحمد باشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس کهگیلویه و بویراحمد باشت مدارس کهگیلویه و بویراحمد باشت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی

 روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرباز،  دانش فرماندار شهرستان سرباز به همراه بلوچی، معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان از خسارات ناشی از بارندگی و سیل در راه‌های روستایی شهرستان و پروژه‌های نیمه تمام و در حال اجرا بازدید و مشکلات رخ داده در اثر آسیب دیدن زیرساخت‌های مذکور را از نزدیک بررسی کردند.

 دانش با حضور در مناطق کوهستانی روستا‌های شهرستان و مشاهده موارد مختلف رانش در اثر بارندگی و شکستگی خاک دامنه کوه ها، سیل بردگی راه‌های مواصلاتی روستا‌ها بازدید کرد.

 فرماندار شهرستان سرباز در حاشیه بازدید از آسیب‌های وارده به برخی از راه‌های روستایی بر اثر بارش‌های اخیر، تأکید کرد: راه‌های روستایی که بر اثر بارش‌های اخیر تخریب شده اند بایستی مرمت و لکه گیری شده و برخی نقاط نیز روکش آسفالت شوند.

دانش افزود: باید با تعامل و همکاری اداره کل راهداری، دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستاها، ایمنی ورودی روستا‌ها مورد توجه قرار گیرد و مسائل موجود در این زمینه برطرف گردد.

 فرماندار تصریح کرد، دهیاران ضمن جمع بندی خسارات، گزارشات خود را در خصوص محور‌های مواصلاتی بصورت کتبی جهت اقدام به ستاد بحران شهرستان اعلام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز