Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@15:05:46 GMT

کاروان غم فردا در اراک به حرکت در می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۳۹۸۱

کاروان غم فردا در اراک به حرکت در می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، همزمان با سالروز شهادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام(ص) حضرت فاطمه زهرا (س) کاروان غم در اراک به حرکت در می‌آید.

دبیر اجرایی کاروان غم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با استانداری، فرمانداری و ستاد کرونای استان مرکزی کاروان غم به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) فردا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اراک به حرکت در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوذر رستگار تصریح کرد: این کاروان راس ساعت 10 صبح از میدان شهدای اراک به سمت مصلی بیت‌المقدس اراک و با حضور 30 هیات بزرگ و پرجمعیت اراک برپا می‌شود.

وی افزود: در این مراسم آقای طاهری یکی از مداحان پیشکسوت تهران به مداحی خواهد پرداخت.

 دبیر اجرایی کاروان غم بیان داشت: کاروان غم هرساله در ایام شهادت فاطمه زهرا به حرکت در می‌آید که امسال نیز قرار است با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برپا شود.

رستگار که مدیریت مرکز آموزش مداحی مصباح‌الهدی (تنها مرکز مداحی استان مرکزی) را نیز بر عهده دارد، از برگزاری دوره آموزشی مقدماتی مداحی خبر داد و گفت: این دوره به مدت 100 ساعت با حضور 400 نفر از علاقمندان به مداحی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار و در پایان به نفرات شرکت کننده گواهی‌نامه اعطا شد.

وی گفت: بیان داشت: این افراد بعد از گذراندن دوره تکمیلی به مدت یک سال به دوره تخصصی راه پیدا می‌کنند و پس از موفقیت در دوره به عنوان افراد برگزیده برای صدور کارت به تبلیغات اسلامی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام اراک شهادت فاطمه زهرا حرکت در می آید کاروان غم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی

 غلامرضا گودرزی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی گفت: مرکز تحقیقات استان مرکزی یکی از مراکز فعال در کشور است و انتقال دستاوردهای علمی این مرکز به بهره‌برداران از اهمیت ویژه برخوردار و در واقع به نوعی خروجی کار محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: دوره‌های آموزشی توسط کارشناسان مرکز برای انتقال دانش که روش‌های نوین کشاورزی و استفاده از بذرهای تولید شده است، دوره‌های آموزشی به صورت مستمر برگزار که به این طریق دانش انتقال پیدا کند.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی افزود: ایستگاه‌های تحقیقاتی در شهرستان‌های اراک، خنداب، ساوه، زرندیه، خمین و علی‌آباد اراک فعال هستند.

گودرزی خاطر نشان کرد: ایستگاه تحقیقاتی اراک مربوط به غلات و دانه‌های روغنی، خنداب منابع طبیعی و ایستگاه تحقیقاتی خمین مربوط به لوبیا است که آوازه بین‌المللی دارد و تنها ایستگاه تحقیقاتی در کشور در تولید صد در صد هسته تا بذر است.

وی بیان کرد: ایستگاه تحقیقاتی ساوه نیز مربوط به انار است که در این ایستگاه بزرگ‌ترین کلکسیون انار کشور وجود دارد، ایستگاه تحقیقاتی زرندیه نیز در بخش تحقیقات آبخوان‌داری فعال و ایستگاه علی‌آباد اراک نیز در زمینه گیاهان دارویی فعالیت دارد.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی گفت: ایستگاه‌های تحقیقاتی مذکور به صورت تخصصی کار تحقیق و پژوهش را انجام می‌دهند و بذرهایی که برای بخش کشاورزی از این تحقیقات حاصل می‌شود یکی از مهمترین دستاوردهای این مراکز است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • برگزاری کنکور سراسری فردا و پس فردا
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران