Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@10:22:51 GMT

خشم باشگاه کلمبیایی؛ چرا خامس را مفت فروختید؟

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۴۰۶۹

خشم باشگاه کلمبیایی؛ چرا خامس را مفت فروختید؟

انتقال رایگان خامس از رئال به اورتون، باشگاه نوجوانی های این بازیکن را خشمگین کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز سال 2014 و به عنوان آقای گل جام جهانی برزیل از موناکو با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو راهی رئال شد. او تا سال 2017 بازیکن رئال بود و سپس دو ساله و قرضی با قراردادی به ارزش 13 میلیون یورو با بند خرید دائمی 43 میلیون یورویی به بایرن پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو سال بعد او به رئال بازگشت ولی نتوانست رضایت زیدان را جلب کند و فصلی کابوس وار را روی نیمکت سپری کرد.

 

 

 

 

در حالی که یک سال از قرارداد او باقیمانده بود، در نهایت راهی اورتون شد تا بار دیگر شاگرد کارلو آنچلوتی شود.

رسانه ها اعلام کردند که اورتون بابت این انتقال 25 میلیون یورو به رئال پرداخت کرده است اما  روز گذشته مدیر ورزشی دورتموند فاش ساخت که انتقال او رایگان بوده و هیچ هزینه ای به رئال پرداخت نشده است.

 

 

 

 

طبق قانون اگر رئال 25 میلیون یورو از اورتون دریافت کرده بود، باید بخشی از این رقم به عنوان حق رشد به باشگاه های انویگادو کلمبیا و بانفیلد آرژانتین تعلق می گرفت. باشگاه هایی که خامس در آنها شکل گرفته بود.

انتقال رایگان خامس اکنون خشم روئیز رئیس باشگاه کلمبیایی را به دنبال داشته است. او به رادیو کاراکول گفت:«  هنوز شگفت زده ام. همه در انویگادو از شنیدن خبر انتقال رایگان خامس شگفت زده شده ایم. پس از خواندن مصاحبه مدیر ورزشی اورتون دیگر مطمئن شدیم که رئال مبلغی دریافت نکرده است. چطور چنین چیزی ممکن است؟

دو باشگاه ایتالیایی حاضر بودند 50 میلیون یورو برای خامس پرداخت کنند. او جزو گران ترین های دنیاست و جزو 100 فوتبالیست تاثیرگذار جهان محسوب می شود. ما از فیفا درخواست شفاف سازی کرده بودیم و حالا بی نهایت ناامید هستیم. نمی فهمم چگونه ستاره ای چون خامس باید رایگان به تیمی دیگر واگذار شود؟»

 

کلمبیا خامس رودریگز رئال مادرید تیم ملی کلمبیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کلمبیا خامس رودریگز رئال مادرید تیم ملی کلمبیا میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم

لیورپولِ یورگن کلوپ در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف اورتون رفت که این بازی با برتری 2-0 تافی‌ها همراه شد.

دانلود (0.8MB)

دیگر خبرها

  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • خلاصه بازی اورتون ۲-۰ لیورپول
  • ببینید | اورتون - لیورپول
  • فیلم/ خلاصه دیدار اورتون ۲ - لیورپول ۰
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • گل جرد برنتویت به لیورپول (اورتون 1-0 لیورپول)
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد