Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان از کشف جسد جوان ۲۸ ساله و دستگیری قاتل کمتر از ۴ ساعت در شهرستان گچساران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرتیپ دوم ستاد"کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد خون آلود در یکی از محلات شهرستان گچساران بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱و کارآگاهان پلیس آگاهی آن فرماندهی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در بررسی ماموران مشخص شد متوفی جوانی حدوداً ۲۸ ساله که بر اثر ضربات چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده است.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد:ماموان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی جسد مقتول را به سردخانه منتقل و تحقیقات خود را جهت شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

 فرمانده انتظامی استان بیان داشت: ماموران با بررسی های بعمل آمده و انجام تحقیقات محلی و میدانی وکشف الات و ادوات به جامانده در صحنه جرم قاتل را شناسایی و کمتر از ۴ ساعت پس از وقوع قتل در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در منزلش دستگیر کردند.

مصطفایی با اشاره به این که متهم در بازجویی های اولیه انگیزه خود از وقوع قتل را اختلاف خانوادگی اعلام کرد،از شهروندان خواست:در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی گزارش قتل خانمی حدودا ۷۰ ساله در یکی از نقاط شهر نیشابور، کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان نیشابور با دستورات تخصصی بازپرس ویژه قتل تحقیقات فنی و پلیسی خود را آغاز کردند.   سرهنگ حسین احمدی افزود: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی، متهم به قتل ۲۸ ساله شناسایی و با اشراف اطلاعاتی پلیس دستگیر شد.   وی تصریح کرد: تحقیقات در خصوص علت و انگیره قتل ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه