Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد ،سید عزیزالله محمدی با اشاره به کاهش دما در استان گفت :این شرکت تمهیدات لازم را برای سوخت رسانی مطلوب و مستمر به نواحی تحت پوشش ،مناطق صعب العبور و سخت گذر ، ذخیره سازی مناسب را اتخاذ کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست منطقه با ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده در راستای تامین و توزیع سوخت زمستانی استان افزود : سوخت مورد نیاز منطقه از مبادی تامین و از طریق نفتکشهای جاده پیما به منطقه حمل و ذخیره سازی شده است .
مهندس محمدی همچنین مقدار نفت سفید توزیع شده در نه ماهه امسال را ۹ میلیون و هشتصد هزار لیتر اعلام کرد و گفت این مقدار سوخت از طریق زیر ساخت الکترونیکی به مصرف کنندگان عرضه شده است.

48

کد خبر 1476975

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی

ایسنا/گیلان مدر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان گفت: در سال ۱۴۰۲ این شرکت سوخت ۱۱ هزار خانوار مصرف‌کننده نفت سفید در استان که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند را تامین کرد.

مجتبی شکوری امروز پنجم اردیبهشت ماه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۸۵۶ لیتر نفت سفید در سطح استان گیلان توزیع شد، اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان گیلان سوخت ۱۱ هزار خانوار فاقد گاز طبیعی را تامین می‌کند.

وی با بان اینکه از این مقدار نفت سفید توزیع شده در استان، ۱۱ میلیون و ۱۵۶ هزار لیتر برای مناطق سخت گذر و کوهستانی ارسال شده است، افزود: هفت میلیون و ۴۳۸ هزار و ۸۵۶ لیتر نیز برای خانوارهای عادی و فصلی ارسال شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان تصریح کرد: در سال گذشته برای هر خانوار فاقد گاز طبیعی ساکن در مناطق سخت گذر، ۱۱ سهمیه معادل ۲۳۱۰ لیتر و برای هر خانوار ساکن عادی ۱۰ سهمیه معادل ۲۱۰۰ لیتر و برای هر خانوار فصلی سه سهمیه معادل ۶۳۰ لیتر تخصیص و تحویل شده است.

شکوری خاطرنشان کرد: از این تعداد خانوار گیلانی مصرف‌کننده نفت سفید، ۵۰ درصد در مناطق عادی و ۴۵ درصد در مناطق سخت گذر سکونت دارند و مابقی مربوط به ساکنان مناطق فصلی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است