Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:05:14 GMT

بازیکنان دورتموند و حمایت از ستاره مصدوم (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۴۲۹۶

بازیکنان دورتموند هنگام گرم کردن با پیراهن‌هایی مشاهده شدند که تصویر اکسل ویتسل، ستاره مصدوم این تیم روی آن نقش بسته بود.

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند هفته گذشته  در یک مسابقه بسیار حساس مهمان تیم آماده لایپزیش بود و در نهایت موفق شد با ارائه یک نمایش خوب حریف خود را با نتیجه 3-1 شکست دهد تا روند خوب زنبور ها با سرمربی جدید شان یعنی ادین ترزیچ ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با این حال رقم خوردن یک اتفاق در آن مسابقه باعث شد که این پیروزی تا حدودی به کام دورتموندی ها تلخ شود؛ جایی که در دقیقه 30 بازی ستاره خط میانی دورتموند یعنی اکسل ویتسل روی یک برخورد به شدت دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

 

بعد از این اتفاق باشگاه دورتموند به مصدومیت اکسل ویتسل واکنش نشان داد و به شکل رسمی اعلام کرد که این ستاره بلژیکی با پارگی از ناحیه تاندون روبرو شده و برای مدت زمان طولانی از میادین دور خواهد بود؛ موضوعی که به سوژه ای برای بازیکنان دورتموند  تبدیل شد تا پیش از آغاز بازی امروزشان برابر ماینس به حمایت از اکسل ویتسل بپردازند و با پوشیدن پیراهن های منقش به تصویر این بازیکن آرزو کنند که او سریع تر بهبود پیدا کند.

 

 

 

بروسیا دورتموند اکسل ویتسل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند اکسل ویتسل اکسل ویتسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم) حضور علیرضا بیرانوند به همراه فرزندش روی سکو‌های ورزشگاه آزادی (فیلم) شاهکار‌های شهاب زاهدی در ژاپن ادامه دارد؛ گلزنی جدید ستاره ایرانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس