Web Analytics Made Easy - Statcounter

عاشوری رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه هم اکنون در محور‌های چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و جاده هراز تردد روان است، گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج حد فاصل شهرک جهان نما تا پل کلاک داریم. در محور کرج به قزوین هم حد فاصل گلشهر تا مهرویلا و پل فردیس هم ترافیک سنگینی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور تصریح کرد:در محور تهران شهریار هم در محدوده‌های زر نان و شهر قدس ترافیک سنگینی را شاهد هستیم.

عاشوری با اشاره به اینکه پلیس راهور برای فردا محدودیت‌های ترافیکی را در نظر گرفته است افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز یکشنبه تا ۲ بامداد روز دوشنبه از ابتدای کرج تا آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

او تاکید کرد: از مرزن‌آباد به سمت کرج هم از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد روز دوشنبه به سمت کرج یکطرفه خواهد بود و در محور هراز هم از ساعت ۱۳ تا ۲ بامداد روز دوشنبه از مسیر رودهن به سمت آمل تردد انواع وسایل نقلیه ممنوع است.

این مقام مسئول تاکید کرد: از ساعت ۱۵ روز یکشنبه تا ۲ بامداد دوشنبه هم مسیر آب‌اسک به سمت رودهن یکطرفه است؛ بنابراین مسافران برای بازگشت برنامه ریزی داشته باشند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور تصریح کرد: این محدودیت‌ها منوط به وضعیت ترافیک خواهد بود و در صورتی که ترافیک سنگین در مسیر‌های در نظر گرفته شده سنگین باشد این محدودیت‌ها اعمال می‌شود، اما اگر تردد روانی در محور‌ها وجود داشته باشد، این ممنوعیت‌ها اجرا نخواهد شد.

عاشوری با اشاره به اینکه میزان تردد‌ها در ۲۶دی ماه نسبت به ۲۵ دی ماه، ۲.۱۲ درصد کاهش داشته است گفت: میزان تردد‌ها در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در تاریخ‌های ۲۴ و ۲۵ دی نسبت به هفته گذشته ۱۴.۷ درصد افزایش داشته است.

عاشوری تصریح کرد: با توجه به تردد‌های سنگین در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود که از فردا بعد از ظهر برخی از محور‌ها از جمله جاده هراز و چالوس در برخی از ساعات شاهد ترافیک سنگین باشند بنابراین به مسافران توصیه می‌کنیم که ساعت برگشت خود را با برنامه‌ریزی مناسب انتخاب کنند.

او بیان کرد: از مسافران درخواست می‌شود با توجه به شیوع ویروس کرونا از انجام سفر‌های غیر ضروری به شهر‌های مختلف پرهیز کنند.

عاشوری تاکید کرد: مسافران به ویژه از انجام سفر به شهر‌های شمالی کشور پرهیز کنند و هم اکنون دوربین‌های جاده‌های کشور به ویژه در شهر‌های قرمز پلاک خودرو‌ها را ثبت می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها محدودیت های ترافیکی ترافیک سنگین تا ۲ بامداد محدودیت ها محور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی

به گزارش خبرنگار مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها نیز تردد روان گزارش شده است.

طبق آخرین وضعیت جوی در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، کهکیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کرمان، کردستان، همدان، مرکزی، لرستان، قزوین، زنجان، خوزستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ایلام دارای بارش باران است.

کد خبر 6095465 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران