Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@07:36:30 GMT

برترین کمانداران سنتی استان فارس شناخته شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۴۵۴۲

برترین کمانداران سنتی استان فارس شناخته شدند

رییس هیات تیرو کمان استان فارس شنبه، با بیان این مطلب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رقابت‌ها که به عنوان بزرگداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شد، ۳۰ ورزشکار از استان فارس شرکت داشتند.

علی روزیطلب افزود: در رده سنی جوانان، فاطمه قائدی از ارسنجان بر سکوی قهرمانی ایستاد، فاطمه عباسی از باشگاه آرش شیراز و فاطمه غفوری از تیم آرین این شهر به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: همچنین در رده بزرگسالان، هدیه عباسی از باشگاه آرش شیراز، فرشته براوی و مژگان پاکروان هر ۲ از ارسنجان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در بخش آقایان و در رده جوانان نیز رضا صالحی از باشگاه آرش شیراز مدال طلا گرفت، محمد امیر رفیعی از تیم آرین شیراز صاحب نشان نقره شد و علیرضا ابراهیمی از ارسنجان هم مدال برنز گرفت و در رده بزرگسالان هم محمد زارع از تیم آرین شیراز، سعید دانشوراز باشگاه آرش شیراز و روح‌الله ابراهیمی از ارسنجان به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

رضا سعادت، فرهاد عسکری، فرید رزمی، اسما نعمتی و فرزانه حسینی، قضاوت این مسابقه‌ها را بر عهده داشتند.

کمان‌های سنتی، سابقه زیادی در ایران دارد که برای شکار حیوانات و یا در جنگ‌ها از آنها ستفاده می‌شد،که به کمان طرح ایرانی شهرت دارد.

برچسب‌ها علیرضا ابراهیمی ارسنجان فدراسیون تیروکمان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علیرضا ابراهیمی ارسنجان فدراسیون تیروکمان علیرضا ابراهیمی ارسنجان فدراسیون تیروکمان فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شهرستان شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، کاووس حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان 3 خودرو ناشناس (8 نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی 56 ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات حساب بوده است، گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • مسابقات تیراندازی با کمان سنتی سبزوار به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت