Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحسن حمزه‌لو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  باید این افراد به بانک‌های عامل مراجعه و نسبت به تقسیط اقساط اقدام کنند.

وی بیان کرد: همچنین با همکاری ادارات کل راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک‌های عامل، اقدامات لازم جهت حذف یارانه تسهیلات پرداخت شده اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضیانی که بدون تسویه حساب و فروش اقساطی تسهیلات یارانه‌ای در واحد خود ساکن شده‌اند، فرصت یک‌ماهه داده می‌شود تا برای تسویه حساب و مراجعه به بانک عامل جهت تقسیط وام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: طرح‌های دارای پرونده حقوقی، زیر ٣٠ درصد پیشرفت اجرایی و فاقد متقاضی و تسهیلات از چرخه مسکن مهر در استان حذف شده است.

حمزه‌لو افزود: از مجموع ۵١ هزار واحد این طرح در استان تا به امروز تنها ٩٠٠ واحد باقی‌مانده که تلاش می‌شود با تکمیل این واحدها به زودی جشن مسکن مهر در استان برگزار شود.

وی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر، ۵١ هزار و ٩٠٨ واحد در استان آغاز شد که از این تعداد ۴٠ هزار و ٨٧١ واحد در شهرهای بالای ٢۵ هزار نفر و ١١ هزار و ٣٧ واحد در شهرهای زیر ٢۵ هزار نفر جمعیت احداث شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای ارومیه، مهاباد و سردشت باقی مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: همکاری نکردن اعضا در تکمیل آورده، اختلاف مالی، طولانی شدن روند تمدید مشارکت مدنی تسهیلات پرداختی و طولانی بودن فرایند تمدید مدت فعالیت شرکت‌های تعاونی از دلایل زمان‌بر شدن طرح مسکن مهر در استان است.

به گزارش ایرنا، طرح مسکن مهر از اواخر دهه ۱۳۸۰ در آذربایجان غربی آغاز شده و بخش عمده آن در دولت تدبیر و امید اجرایی شده است.

کارگروه رسیدگی به مسائل پروژه‌های مسکن مهر به شکل مستمر با حضور معاون و کارشناسان حوزه مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان و اعضای هیئت مدیره تعاونی‌ها برگزار می‌شود.

????هم‌چنین در این نشست بر تحویل پروژه‌های باقی‌مانده تا پایان امسال تأکید شد و مقرر شد به منظور بازگشت درآمدهای عمومی که در قالب تسهیلات یارانه‌ای به واحدهای مسکن مهر پرداخت شده به

برچسب‌ها آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید ارومیه مسکن مهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید ارومیه آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید ارومیه مسکن مهر اخبار کنکور آذربایجان غربی راه و شهرسازی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار مشهد روز پنجشنبه در مراسم قرعه کشی زمین‌های طرح جوانی جمعیت در شهر بینالود، گفت: بالغ بر سه هزار قطعه زمین به طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های ملک آباد و بینالود بخش احمدآباد این شهرستان اختصاص یافته است.   محسن داوری افزود: از این تعداد، دو هزار و ۶۰۰ قطعه زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در بینالود اختصاص یافته که از این میزان، ۱۰۰ قطعه زمین برای طرح جوانی جمعیت امروز میان خانواده‌های واجد شرایط دارای چهار فرزند قرعه کشی شد.   وی گفت: برخلاف زمین‌های طرح ملی مسکن که به صورت اجاره ۹۹ ساله به متقاضیان تعلق گرفته، شرکت عمران بینالود مکلف است در زمان مقرر سند قطعی را به نام مالکان زمین‌های طرح جوانی جمعیت تحویل دهد.   فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: پارسال نیز بیش از ۶۰۰ قطعه زمین به طرح نهضت ملی مسکن شهر ملک آباد اختصاص یافت و به متقاضیان واگذار شد که هنوز ۳۶۰ متقاضی پی ریزی یا همان فونداسیون این واحد‌ها را آغاز نکرده اند.   او ادامه داد: طی ۲۳ سال گذشته، زمین در شهر ملک آباد برای طرح‌های مسکن دولت‌های گذشته تامین نشده بود که با اهتمام ویژه این دولت، ۲۳ هکتار زمین در قالب ۲ پهنه به محدوده شهر ملک آباد الحاق شد.   داوری خواستار شتاب بخشی در تحویل زمین‌ها به متقاضیان در بخش احمدآباد شد و گفت: اگر ۳۶۰ متقاضی که در ملک آباد زمین دریافت کرده اند، در مدت معین پی ریزی واحد مسکونی خود را آغاز نکنند، زمین آنها پس گرفته می‌شود.   وی افزود: شرکت عمران شهر جدید بینالود مکلف است تا پایان اردیبهشت، زمین‌های متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این شهر را بدون دریافت هزینه آماده سازی، به متقاضیان واگذار کند و مردم نیز تا پایان خرداد باید پی ریزی زمین‌ها را انجام دهند.   فرماندار مشهد گفت: متقاضیان نیز می‌توانند از تسهیلات پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله برای ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن بهره‌مند شوند.   چهار میلیون نفر جمعیت شهرستان مشهد در شهر‌های مشهد، رضویه، ملک آباد و بینالود و ۴۰۰ روستای کوچک و بزرگ آن سکونت دارند.    حدود یک و نیم میلیون نفر از این تعداد در مناطق روستایی به ویژه بافت حاشیه نشین و روستا‌های چسبیده به مشهد زندگی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل