Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان اعلام کرد که مدیر برنامه نتو درخواست خروج بازیکن را داده اما با این درخواست مخالفت شده است.

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا که فردا شب نخستین فینال خود با این تیم را تجربه می کند، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد. به گزارش طرفداری، رونالد کومان در این کنفرانس گفت:

تیم خوب و خوشحال است از این که قرار است در فینال سوپرجام اسپانیا بازی کند خیلی خسته بودیم اما زمان کافی برای تکمیل ریکاوری مان را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی سختی مقابل حریفی که سخت کار می کند و بسیار رقابت طلب است، در انتظارمان است.. سعی خواهیم کرد که بر بازی حاکم شویم و بازی خودمان را انجام دهیم اما همه چیز به رقیب بستگی دارد. در بازی مقابل سوسیداد، آن ها خیلی خوب ما را پرس کردند. بازیکنان جوان باید درس های زیادی یاد بگیرند و باید در فینال ها بازی کنند. 

او دیروز انفرادی تمرین کرد و امروز با تیم تمرین خواهد کرد. خواهیم دید که می تواند فردا در کنار ما باشد یا خیر. امیدواریم که مسی بتواند در بازی فردا به میدان برود. لئو تصمیم آخر را می گیرد، او به خوبی با بدن خود آشنایی دارد. ما تا فردا صبر خواهیم کرد و سپس تصمیم می گیریم. داشتن بهترین بازیکن در تیم خود همیشه به شما شانس بیشتری برای پیروزی می دهد. ما در مورد بازیکن شماره یک جهان صحبت می کنیم. با لئو تیم در زمینه خلق موقعیت و تاثیرگذاری بهتر و قوی تر است.

انتقال اریک گارسیا در این ماه منتفی است؟

شنیده ام که من ناراحت و نگرانم... باید بگویم که من خوب و خوشحال هستم و محدودیت های اقتصادی باشگاه را می دانم. من با بازیکنانی که در اختیار دارم، خوشحالم. اگر خرید بازیکن امکان پذیر نباشد، ما با همان بازیکنانی که داریم پیش می رویم. نتو؟ مدیر برنامه نتو درخواست خروج بازیکن را داده است اما من این درخواست را رد کردم چون ما در تمام چست ها به یک ذخیره نیاز داریم.

اهمیت سوپرجام؟ البته که مهم است، این یک جام است. مهم است که چیزهایی را ببریم تا بدانیم که در مسیر درستی هستیم. ما می دانیم که سوپرجام، مهم ترین جام نیست اما باز هم یک جام است. کسب این جام به اعتماد به نفس ما کمک می کند و نشان می دهد که پیشرفت کرده ایم. تمایل زیادی برای پیروزی وجود دارد، نباید به خودمان فشار زیادی بیاوریم. انگیزه بیش از حد برای فینال سوپرجام ضروری نیست. تیم باید آرام و با اعتماد نفس باشد و برنامه هایش را دنبال کند.

بازگشت فاتی و روبرتو؟

نمی خواهم برای بازگشت آن ها تاریخی تعیین کنم اما سرجی روبرتو ممکن است تا دو هفته دیگر به میادین برگردد. مهم ترین چیز این است که آن ها خوب ریکاوری کنند.

همچنین بخوانید:

آرسنال علاقه مند به جذب نتو به صورت قرضی

خوان لاپورتا: مسی می خواهد در بارسلونا بماند

 

اخبار داغ 

حمید درخشان در طرفداری: در پرسپولیس بعضی ها نمی خواستند جلوی استقلال بازی کنند! علی دایی در ترکیه رویت شد؛ پیشنهاد ترک ها به شهریار ایرانی مرد بی غیرت برای تجاوز جنسی به زنش 8 مرد اجیر کرد آلوارو موراتا: به فرزندانم خواهم گفت که در کنار کریستیانو رونالدو و دیبالا بازی کرده ام سر الکس فرگوسن: عملکرد لیورپول طی دو فصل اخیر باعث شده بابت بازنشستگی ام خدا را شکر کنم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای

به گزارش ورزش سه، با برگزاری دو دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، العین امارات از منطقه غرب آسیا و یوکوهاما مارینوس ژاپن از منطقه شرق آسیا در فینال اخرین دوره برگزاری این تورنمنت حضور پیدا کردند و اکنون قرار است برای حداقل دو جدال 90 دقیقه‌ای برابر یکدیگر قرار بگیرند.

العین در مسیر رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا، با حضور هرنان کرسپوی آرژانتینی مسیر پیچیده‌ای داشت و پس از اینکه در گروه الفیحا، پاختاکور و آهال صدرنشین شد، در مرحله حذفی هم نسف قارشی، الهلال و النصر را حذف کرد تا اکنون این تیم برای چهارمین در فینال حاضر باشد و برای دومین قهرمانی تلاش کنند.

یوکوهامای ژاپن نیز با حضور هری کیول در مرحله گروهی بالاتر از شاندونگ چین، اینچئون کره جنوبی و کایای فیلپین قرار گرفتند و در مرحله حذفی این تورنمنت هم بانگوک تایلند، شاندونگ چین و اولسان کره جنوبی را از سد مسیر خود برداشتند.

این فینال طبق فرمت همیشگی AFC، به صورت رفت و برگشت در تاریخ 22 اردیبهشت و 5 خرداد برگزار می‌شود که در بازی رفت یوکوهاما در ژاپن میزبان است و در بازی برگشت هم العین در امارات از آنها پذیرایی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!