Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر، به مناسبت ایام فاطمیه ایستگاه صلواتی در روبروی درب مسجد همزمان با شب شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) برپا کردند.

«سید حمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: حضرت زهرا(س) در پی دفاع از مقام ولایت و امامت بود و تلاش داریم تا در این ایام در نهادینه کردن این ارزش ها تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) گراییل محله بهشهر افزود:همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه‌ زهرا (س)، ایستگاه صلواتی فاطمیه با رعایت پروتکل های بهداشتی در ورودی مسجد امام حسن عسکری(ع) بهشهر برپا شد.

 

وی خاطر نشان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی در کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر همچون برگزاری برنامه های بصیرتی و روشنگری به مناسبت ایام فاطمیه و با هدف زنده نگه داشتن یاد و ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام و سرور زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

 

هاشمی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر، به مناسبت ایام فاطمیه ایستگاه صلواتی در روبروی درب مسجد همزمان با شب شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) برپا کردند.

 

وی یادآور شد: تبیین شخصیت و مقام والای حضرت فاطمه زهرا (س) برای مردم و احترام به شخصیت دینی دخت پیامبر اسلام (ص) هدف و رویکرد برگزاری مراسم ایام فاطمیه است که باید در دستور کار باشد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: برپایی ایستگاه صلواتی فاطمیه سید حمید هاشمی کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر شهید هاشمی نژاد بهشهر حضرت فاطمه زهرا ایستگاه صلواتی ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان+ فیلم

سوگواران شهادت حصرت صادق آل محمد (ص) در سالروز شهادت آن امام همام با برگزاری آیین های عزاداری ، در این مصیبت خاندان عصمت و طهارت (ع) بر سر و سینه زدند.

حضرت امام جعفرصادق (ع) در ۱۷ ربیع‌الاول سال ۸۳ هجری قمری در مدینه متولد شدند، آن حضرت در دوران عمر شریف خویش از مکتب نورانی و آسمانی جدش امام سجاد (ع) پیشوای چهارم شیعیان و پدرش امام محمدباقر (ع) کسب فیض کرد و پس از شهادت پدر بزرگوارش در ۳۱ سالگی به امامت رسید و با پایه‌ریزی مکتب جعفری موجب بازسازی و زنده نگه داشتن شریعت محمدی (ص) شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان+ فیلم
  • برپایی ایستگاه صلواتی در شب شهادت امام صادق (ع) توسط مردم بردسکن
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا