Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به   گزارش ایرنا این مسابقات از روز چهارشنبه مورخه ۲۴ دیماه در جزیره کیش آغاز شده است و تیم تنیس دختران بوشهر با ترکیب مرضیه افضل نیا، پریسا بحرینی و ریحانه کمالی با ۳ برد پیاپی برابر هیات تنیس اصفهان، تهران و گل گهر سیرجان به عنوان سرگروه از گروه خود صعود کرد و به جدول اصلی مسابقات راه یافت.                                  

در این مرحله از مسابقات ۱۶ تیم از گروه‌های هشت گانه به مرحله حذفی راه می‌یابند و تیم هیات تنیس استان بوشهر در این دور با تیم‌های آروکو، هیات تنیس البرز و زیراکس تهران هم گروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات تنیس روی میز استان بوشهر پس از این دیدار در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: این تیم از یک ماه پیش از مسابقات در اردوی آمادگی به سر می‌برد و با آمادگی بدنی، فنی و روحیه کامل در مسابقات شرکت کردند که درخشش  در مرحله اول نشان دهنده این آمادگی است.

اصغر معصومی افزود: دختران بوشهر شب گذشته تا نیمه شب در مرحله اول مسابقات به رقابت پرداختند در حالی که تیم البرز استراحت کافی داشته است و همین عامل سبب شکست بوشهر در اولین دیدار این مرحله شد.

وی با اشاره به اینکه نماینده بوشهر دارای رنکینگ نیست و به همین دلیل مجبور به شرکت در مسابقات گروهی مقدماتی شد، اظهارکرد: باتوجه به آمادگی بازیکنان و شناخت حریفان، پیش بینی می‌شود تیم بوشهر در این مرحله از مسابقات نیز  نمایش خوبی از خود ارائه دهد و از گروه خود صعود کند.

رئیس هیات تنیس استان بوشهر گفت: بازیکنان هیات تنیس بوشهر در این رقابت‌ها همگی زیر ۱۸ سال هستند و سرمایه خوبی برای تنیس استان هستند.

تیم بانوان هیات تنیس استان بوشهر فردا ساعت ۱۰ صبح در دومین دیدار خود به مصاف آروکو می‌روند.

برچسب‌ها بوشهر کیش تنیس بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر کیش تنیس بوشهر کیش تنیس بانوان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و فردا (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند با معرفی برگزیدگان پایان می‌یابد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست دو بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.

ملی‌پوشان ساحلی که امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان می‌رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راه‌یابی تیم ملی والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که این رقابت‌ها در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند و با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

کد خبر 6096564 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی