Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری شنبه شب به وقت تهران از بسته شدن فرودگاه بین‌المللی فرانکفورت از سوی ماموران امنیتی پس از مشاهده یک فرد مسلح خبر دادند.

 به نوشته روزنامه انگلیسی «سان» پس از مشاهده فردی مسلح  در «پایانه مسافری شماره 1» در فرودگاه بین المللی فرانکفورت  و اعلام «هشدار مسلحانه» ماموران امنیتی بلافاصله وارد عمل شده و این مکان را تخلیه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، هم اینک پلیس و ماموران امنیتی در حال انجام عملیات هستند. یک خبرنگار آلمانی نیز گفته که دو نفر تاکنون دستگیر شده اند. ایستگاه راه آهن فرودگاه فرانکفورت  نیز از بیم حادثه بسته شده است.

 

برخی منابع خبری دیگر از حضور انبوه نیروهای پلیس در این فرودگاه بین‌المللی خبر می‌دهند. تصاویر منتشره شده از این حادثه نیز خروج مردم از این فرودگاه بین المللی را نشان می‌دهد. پلیس آلمان تاکنون به جزئیات بیشتری از این حادثه مشکوک اشاره نکرده است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: آلمان فرانکفورت فرودگاه تخلیه هشدار فرودگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری