Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین خوشه طلایی به عنوان دستیار مجید جلالی انتخاب شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهراب بختیاری زاده مربی پیشین خوشه طلایی ساوه به عنوان دستیار مجید جلالی انتخاب شد. رضا مرتضی زاده دیگر دستیار جلالی در نساجی خواهد بود.

فرهاد کوچک زاده،میثم بائو و هاروت دیگر دستیاران جلالی در نساجی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا حسن زاده، حمید فرزانه، علی شیخ الاسلامی و ..دستیاران فاضلی نساجی را ترک خواهند کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر مجید جلالی نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، سید محمد شروین اسبقیان روز چهارشنبه در مراسم واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: امروز نگرانی هواداران برطرف شد و ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی شدند. از دولت محترم، ریاست محترم جمهور، وزرای وزارت ورزش و جوانان، اقتصاد و دارایی و همچنین از سازمان خصوصی سازی قدرانی و از ریاست فدراسیون فوتبال، مدیران ۲ باشگاه نیز که برای محقق شدن این موضوع تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: تکلیف هیات مدیره و مدیریت را شرکت‌ها مشخص خواهند کرد، وزارت ورزش هم حمایت و نظارت را بر روند اداره این باشگاه‌ها خواهد داشت. نه تنها دو باشگاه بزرگ بلکه یکی از وظایف وزارت ورزش نظارت بر عملکرد تمام باشگاه‌هاست.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری