Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان برد 1-0 چلسی مقابل فولام، تیمو ورنر از دقیقه 75 به میدان آمد اما بازهم موفق به گلزنی نشد.

به نقل از Squawka؛ ورنر در 10 بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس موفق به گلزنی نشده است. ورنر در 18 بازی لیگ برتر فقط 4 گل به ثمر رسانده است. آخرین گل او در لیگ برتر 2 ماه و 9 روز قبل مقابل شفیلد یونایتد به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارتی او طی این 10 بازی بیش از 700 دقیقه در زمین بوده و موفق به گلزنی نشده است!

اخبار داغ 

حمید درخشان در طرفداری: در پرسپولیس بعضی ها نمی خواستند جلوی استقلال بازی کنند! علی دایی در ترکیه رویت شد؛ پیشنهاد ترک ها به شهریار ایرانی مرد بی غیرت برای تجاوز جنسی به زنش 8 مرد اجیر کرد آلوارو موراتا: به فرزندانم خواهم گفت که در کنار کریستیانو رونالدو و دیبالا بازی کرده ام سر الکس فرگوسن: عملکرد لیورپول طی دو فصل اخیر باعث شده بابت بازنشستگی ام خدا را شکر کنم!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم

دیدار تیم‌های چلسی و وستهم در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس با برتری چلسی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و وستهم عصر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد چلسی به‌پایان رسید.

کول پالمر در دقیقه ۱۵، کانر گلگر در دقیقه ۳۰، نونی مادوئکه در دقیقه ۳۶ و نیکولاس جکسون در دقایق ۴۸ و ۸۱ برای چلسی گل‌زنی کردند.

خلاصه بازی چلسی و وستهم کد خبر 750933

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن