Web Analytics Made Easy - Statcounter



چلسی با شکست فولامِ ۱۰ نفره، به جاده پیروزی بازگشت و به رتبه هفتم جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال چلسی از ساعت 21 امشب (شنبه) در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه کراون کاتج میزبان فولام بود که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی‌های لندن خاتمه یافت.

میسون مونت در دقیقه 78 برای چلسی گلزنی کرد تا اولین پیروزی این تیم را در 4 هفته اخیر لیگ برتر به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونی رابینسون در دقیقه 44 مسابقه از زمین اخراج شد تا فولام بیش از یک نیمه را با 10 بازیکن بازی کند.

شاگردان فرانک لمپارد با برتری در دربی غرب لندن، با 29 امتیاز به جایگاه هفتم جدول لیگ جزیره صعود کردند. فولام هم با 12 امتیاز در رتبه هجدهم جدول رقابت‌ها باقی ماند.

در آخرین دیدار شنبه، تیم‌های لسترسیتی و ساوتهمپتون از ساعت 23:30 امشب به مصاف هم می‌روند.

***

توقف دورتمند مقابل ماینتس

در دومین شب از دیدارهای هفته شانزدهم سری A امشب (شنبه) 5 بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بوروسیا دورتموند میزبان ماینتس بود و این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

در این مسابقه ماینتس در دقیقه 57 لوین اوزتونالی پیش افتاد. این نتیجه تا دقیقه 73 ادامه داشت تا اینکه توماس مونیه گل تساوی را برای زردپوشان وستفالن به ثمر رساند.

در دیگر بازی تیم لایپزیگ در خانه وردبرمن به تساوی 2-2 رضایت داد. در این مسابقه نوردی موکیله در دقیقه 4 و ویلی اوربان 54 برای لایپزیگ و ووت وگورست 22 و رناتو استفن 34 گل‌‌های ولفسبورگ را به ثمر رساندند.

در بازی همزمان نتایج زیر رقم خورد:

وردربرمن 2 - آگزبورگ صفر

کلن صفر - هرتابرلین صفر

هوفنهایم صفر - آرمینیا بیلفلد صفر

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏

به گزارش "ورزش سه"، ساکنان اطراف استادیوم مِوا آره‌نا در شهر ‏ماینتس امروز ناگهان با هجوم تعداد زیادی آمبولانس و ماشین ‏پلیس مواجه شدند. ‏

محله اطراف استادیوم تخلیه شد چرا که یک بمب عمل‌نکرده از ‏دوران جنگ جهانی دوم در فاصله کوتاهی از استادیوم ماینتس کشف ‏شده بود. استادیوم خانگی ماینتس در حال بازسازی است و در جریان ‏عملیات ساختمانی کارگران در حال حفاری با این بمب مواجه شده ‏بودند. ‏

رسانه‌های آلمان اعلام کردند بمب پیدا شده یک بمب با سر جنگی ‌‏500 کیلوگرمی است که از هواپیمایی آمریکایی پرتاب شده است. در ‏صورت انفجار ناگهانی این بمب خسارت قابل توجهی ایجاد می‌شد. ‏گفته می‌شود قرار است این بمب عمل نکرده فردا توسط پلیس در ‏شرایط بی‌خطر خنثی شود.

با توجه به اینکه ماینتس یکشنبه باید در این استادیوم به مصاف ‏کلن برود به نظر می‌رسید که این خبر شاید باعث تعویق مسابقه ‏بشود. ولی رسانه‌های آلمان اعلام کردند خطر برطرف شده و بازی ‏ماینتس و کلن در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا طبق برنامه انجام ‏خواهد شد. ‏

ماینتس در حال حاضر در رتبه شانزدهم جدول بوندس‌لیگا قرار دارد و ‏تنها به لطف تفاضل گل از منطقه خطر سقوط گریخته است. کلن با ‌‏22 امتیاز و تفاضل گل منفی 30 در رتبه هفدهم جدول و ماینتس با ‌‏27 امتیاز و تفاضل گل منفی 17 در رتبه پانزدهم قرار دارد. ماینتس ‏برای فرار از وضعیت بغرنج خود به پیروزی مقابل کلن نیاز مبرم دارد. ‏

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است