Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در نشست علنی شورا با اشاره به اجرای طرح تفکیک زباله اظهار داشت: با توجه به انتخاب شرکت و اجرای طرح تفکیک زباله هنوز افرادی هستند که به‌صورت سنتی زباله ‌ها را جمع‌آوری می‌کنند.

او افزود: اگر طرح تفکیک زباله مورد حمایت قرار نگیرد، قطعاً با شکست مواجه خواهد شد، بنابراین می‌طلبد مسئولان از این طرح حمایت و در صورت نیاز به برخورد با زباله‌گردها، دادستانی ورود پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ضرورت ایجاد وحدت رویه در کمیسیون ماده ۱۰۰/ قوانین بازدارنده، تخلفات در ساخت و ساز را کاهش می‌دهد

رئیسی با اشاره به پیشنهادات شهرداری جهت انجام اقدامات لازم اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی با پیشنهادات شهرداری مبنی بر دفن زباله‌ های عفونی بیمارستان ‌ها در سایت دفن زباله موافقت کردند.

او ادامه داد: همچنین با پیشنهاد شهرداری مبنی بر اجرای مناقصه صیانت، حفاظت و توسعه فضای سبز شهری، خرید دو دستگاه کامیونت ویژه برای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و اخذ مجوز سهم ۱۰ درصد شهرداری در محله ۳۹ منظریه موافقت کردند.

رئیسی گفت: همچنین پیشنهاد شهرداری در راستای مناقصه واگذاری امور مربوط به آرامستان‌های شهرکرد و کمک به همایش یادگار ماندگار شهر چالشتر‌ جهت خرید اسناد و چاپ کتاب موافقت شد.

او با اشاره به افزایش تعامل مجموعه مدیریت شهری با کانون کارشناسان دادگستری افزود: در راستای رفع مشکلات می‌طلبد تعاملات بین این دو مجموعه افزایش یابد که در همین جهت باید جلساتی با حضور اعضای شورای شهر، شهرداری، اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ و رئیس کانون کارشناسان دادگستری برگزار شود.

رئیسی با اشاره به اجرای طرح ممیزی املاک خاطرنشان کرد: طرح باید در تمام شهر انجام و برخوردها بدون اغماض صورت گیرد.

او ادامه داد: در راستای اجرای درست و کامل این طرح تمامی نیروها باید بسیج و در صورت نیاز، نیروی کمکی به کار گرفته شود، همچنین نیاز است اقدامات در مناطق شهرداری در زمان مناسب و به ‌روز انجام شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای اسلامی طرح تفکیک زباله شهرداری شهرکرد توسعه فضای سبز شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود

یحیی عیدی بیرانوند در مراسم روز زمین پاک، اظهار کرد: در اسلام به توسعه فضای سبز و درختکاری سفارش شده است و همه در قبال زیبایی زمین مسؤولیم.

وی بیان کرد: شهرداری بروجرد در غرب کشور، اولین شهری است که برای آبیاری فضای سبز از پساب استفاده می‌کند. در غرب کشور چنین پروژه‌ای شروع نشده است و با این طرح، استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز قطع خواهد شد و یک کار اساسی و زیربنای برای آینده شهر بروجرد است.

او افزود: برای تفکیک زباله با شرکت‌های بومی و غیربومی رایزنی کرده‌ایم و هر شرکت برنامه بهتری برای تفکیک زباله داشته باشد با شهرداری قرارداد خواهد بست.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود