Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس پس از چهار قهرمانی متوالی در رقابت‌های لیگ برتر شرایط خوبی در فصل جاری این رقابت‌ها ندارد. سرخپوشان پایتخت پس از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا چهار تساوی متوالی در لیگ برتر کسب کردند تا در پایان هشت دیدار ابتدایی خود تنها ۱۲ امتیاز کسب کنند.

شاگردان یحیی گل محمدی که حالا باید خود را برای کشیدن به رده‌های بالای جدول آماده کنند با تقویمی فشرده در زمستان سال جاری روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان تهرانی روز دوشنبه هفته جاری ۲۹ دی ماه با فولاد خوزستان بازی می‌کنند. این تیم سپس میهمان آلومینیوم اراک در ششم بهمن ماه خواهد بود و بلافاصله باید به تهران بازگردد تا ۱۱ بهمن با ماشین سازی تبریز بازی کند.

سرخ‌های پایتخت سپس به تبریز می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر را مقابل تراکتور تبریز در تاریخ ۱۶ بهمن برگزار کنند.

شاگردان یحیی در ادامه سفرهای خود باید بار دیگر به پایتخت بازگشته و با پیکان بازی کنند. دیداری که ۲۶ بهمن ماه انجام می‌شود و سرخ‌ها آخرین بازی دور رفت خود را مقابل گل گهرسیرجان در اول اسفند برگزار خواهند کرد.

هفت خوان سخت پرسپولیس در زمستان فوتبال باشگاهی ایران که می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای برای سرخ‌ها در لیگ برتر داشته باشد. دیدارهایی که تک تک امتیازاتش نقشی ویژه در جایگاه قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر دارد.

شاید ۲۱ امتیاز باقیمانده بازی‌های پرسپولیس تا پایان دور رفت رقابت‌های فصل جاری در ادامه حضور برخی اعضای این تیم نیز نقش خود را ایفا کند.

کد خبر 5123548 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران یحیی گل محمدی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تکواندو دربی 94 لیگ برتر تکواندو یحیی گل محمدی مهدی طارمی علیرضا بیرانوند لیگ برتر بسکتبال فدراسیون کشتی فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد

در رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که ۲ بار از حریف اراکی خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاده بود، در نهایت بعد از تساوی ۴ بر ۴ در ضربات پنالتی مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سرخ‌پوشان در این دیدار حساس علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان و امید عالیشاه، کاپیتان این تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به عبارتی بدون ۲ مهره کلیدی خود به مصاف شاگردان مجتبی حسینی رفتند.

نکته جالب توجه این است که پیش از این بازی تنها باخت پرسپولیس و اوسمار ویرا، سرمربی این تیم، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر رقم خورد. سرمربی برزیلی پرسپولیس در آن بازی نخستین تجربه خود روی نیمکت قرمزها را پشت سر می‌گذاشت و در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم رفت و با تک گل امیر نوری برابر این تیم شکست خورد.

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم در همان بازی نیز عالیشاه با توجه به دریافت کارت زرد در بازی با مس رفسنجان در هفته پانزدهم، چهار کارته شده بود و به دلیل محرومیت در بازی با آلومینیوم اراک در لیگ برتر حضور نداشت. قرمزها در بازی دیروز نیز بدون کاپیتان خود مقابل آلومینیوم قرار گرفتند و شکست خوردند. با این تفاصلی به نظر می‌رسد که سرخ‌پوشان هر زمان که کاپیتان‌شان از ترکیب اصلی دور بوده موفق به برتری نشده‌اند.

با حضور اوسمار به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس، عالیشاه نقش ویژه‌ای در این تیم پیدا کرده است. سرخ‌پوشان با حضور ویرا روند مثبتی را در جدول لیگ برتر در پیش گرفته‌ و حالا در یک قدمی استقلال صدرنشین قرار دارند.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس