Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدهی ایتالیا در سال جاری میلادی به رکورد جدیدی پس از جنگ جهانی دوم یعنی ۱۵۸.۵ درصد تولید ناخالص داخلی می‌رسد که نتیجه طرح‌های کمک کرونایی به کسب و کارهای تعطیل شده و بخش خدمات بهداشتی است. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، ایتالیا پیش‌بینی می‌کند بدهی آن در سال جاری میلادی به رکورد جدیدی پس از جنگ جهانی دوم یعنی 158.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد تولید ناخالص داخلی برسد و از هدف 155.6  که در ماه سپتامبر تعیین شده بود، بگذرد.

 جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایرانو جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

 بسیاری از هزینه‌های ایتالیا برای کمک به بخش خدمات بهداشتی و تأمین هزینه کمک به کسب و کارهایی است که مجبور شده‌اند طی قرنطینه‌های ویروس کرونا تعطیل شوند و همچنین پوششی خواهد بود برای به تعویق انداختن مهلت پرداخت مالیات‌ها.

 بدهی عمومی رم پس از یونان بالاترین بدهی عمومی در منطقه یورو است.

تولید ناخالص داخلی ایتالیا 9 درصد در سال جاری میلادی کاهش یافته استاقتصاد ایتالیا سریع تر از حد انتظار از رکود خارج می شود

 علیرغم پیش بینی بدهی بالا برای 2021، رقم بدهی در 2020 پایین‌تر از از حد انتظار  بود.

رم حالا انتظار دارد نسبت بدهی آن در 2020 به تولید ناخالص داخلی 156.5 درصد باشد یعنی کمتر از هدف 158 درصدی که در سپتامبر مشخص شده بود. این رقم بدهی قبلاً بالاترین رقم بعد از جنگ جهانی دوم بود. کسری بودجه ایتالیا در 2020 بین 10.5 و 10.8 درصد از تولید داخلی تعیین شده است.

انتهای پیام/20

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید ناخالص داخلی جنگ جهانی دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز ۱۹۲۶ را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز ۱۸۹۸ بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را ۲۸ امتیاز ارتقا ببخشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست