Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرس و پژوهشگر حوزه علمیه خواهران گفت: یکی از کارهای بسیار لازمی که در مواجهه با مخاطب امروز باید انجام دهیم، نشان دادن و تبیین شاخصه های سبک زندگی فاطمی در بستر فضای مجازی است.

«نرجس شکرزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: از هر منظر و زاویه ای که به سیره و زندگانی حضرت زهرا(س) نگاه کنیم، ایشان بهترین و کامل ترین الگو برای زنان جامعه ما به شمار می روند و مهم این است که بتوانیم به زبان امروز و با بهره گیری از ابزار هنر و رسانه این الگو بودن سبک زندگی حضرت را به درستی برای مخاطب تبیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدرس و پژوهشگر حوزه علمیه خواهران افزود: به خصوص با توجه به افزایش روزافزون میل و استقبال مردم و جوانان برای حضور و فعالیت در فضای مجازی، از این بستر نباید غفلت کنیم، چه آن که با تولید محتواهای جذاب و کوتاه و حرفه ای و انتشار هدفمند و هوشمندانه آن ها می توانیم بر مخاطبان انبوهی در فضای مجازی تأثیرگذار باشیم.


وی با بیان این که تأسی به سیره و سبک زندگی ام ابیها(س)، تضمین کننده سعادت ما در دنیا و آخرت است، گفت: حضرت فاطمه(س) چه در زمینه همسرداری، مادری و تربیت فرزند و چه در زمینه ولایتمداری، دفاع از حریم امامت و ولایت و مقابله با جریان ظلم و باطل، بهترین اُسوه برای همه حق طلبان و حامیان جبهه حق هستند و انشاالله که ما بتوانیم نه تنها در مقام حرف و سخن بلکه در عمل به این الگوی بی همتا تأسی بجوییم.


پژوهشگر و فعال فضای مجازی همچنین بیان داشت: صدیقه اطهر(س) از چنان جایگاه رفیعی برخوردار است که خود حضرات معصومین(ع) به صراحت فرموده اند که ما حجت بر همه مردم هستیم و در این میان، مادرمان فاطمه(س)، حجت بر ماست.


وی یادآور شد: حضرت زهرا(س) به خصوص در مقوله تربیت فرزند، بهترین و کامل ترین الگوست و ایشان به موازات ابراز محبت زبانی و عملی به فرزندان خود، به آن ها درس خدامحوری، حق طلبی، ظلم ستیزی ، یاری مظلوم، نوع دوستی، کمک به همسایه ، ایثار و بخشش و فداکاری می آموخت.


شکرزاده همچنین گفت: در بحث تربیت کودک البته کتب و مقالات بسیاری نوشته شده اما اجمالاً باید تأکید کرد که تربیت دینی کودکان بیش و پیش از هر چیز به عملکرد والدین آن ها بستگی دارد به این معنا که عامل بودن والدین به مسائل دینی،خوش اخلاقی ،وفای به عهد ،تعهد و غیره ، در بچه هایشان نیز تأثیر مشهودی می گذارد.

پایان پیام/414

منبع: شبستان

کلیدواژه: سبک زندگی فاطمی حضرت فاطمه س شهادت حضرت فاطمه زهرا س فضای مجازی سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی