Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه قطری از جایگزینی مهاجم تونسی با مهدی ترابی در فهرست تیم العربی طی ساعات آینده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه الشرق قطر نوشت، باشگاه العربی پس از تکمیل توافق با الدحیل یوسف المساکنی مهاجم تونسی این تیم را برای مدت 18 ماه به صورت قرضی در اختیار می‌گیرد. قرار است نام این بازیکن به جای مهدی ترابی در فهرست بازیکنان خارجی العربی در ساعات آینده در فدراسیون فوتبال قطر ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این خبر روزنامه قطری آمده است: مهدی ترابی در العربی بازیکی ناموفق بوده که تاکنون فقط دو گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

بازیکن سال‌های گذشته فوتبال ایتالیا معتقد است مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نقش مارکوس تورام در ترکیب اینتر را انجام نخواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیله آدانی درباره وضعیت خط حمله نراتزوری در فصل آینده سری A گفت: لائوتارو مارتینس تاکنون چیزهایی از خودش نشان داده که به ندرت از ستاره‌ها می‌بینیم؛ مواردی چون رد کردن پیشنهادهای تیم های بزرگی چون بارسلونا و رئال مادرید. او می‌خواهد قراردادش با اینتر را تمدید کند و با رفتار خود نشان می‌دهد که پیراهن اینتر را دوست دارد.

مدافع پیشین اینتر که پنج بازی ملی در کارنامه دارد، در مورد اینکه علاوه بر مارکوس تورام، مهدی طارمی یا یوشوا زیرکزی هم می‌توانند زوج خوبی با مارتینس در خط حمله اینتر تشکیل بدهند، خاطرنشان کرد: تورام به‌عنوان یک مهاجم پُرتحرک، فضاها را باز می‌کند و به نظرم هیچ‌یک از آنها (طارمی یا زیرکزی) کار او را انجام نمی‌دهند.

نهایی شدن قرارداد 1+2 ساله طارمی با اینتر

طارمی در 178 دیداری که برای پورتو به میدان رفته، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود ثبت کرده و در فصل 25-2024 به اینتر ملحق می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی