Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@14:06:39 GMT

سوگواره یاس نبوی در آستارا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۷۱۸۸

سوگواره یاس نبوی در آستارا برگزار شد

به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) سوگواره یاس نبوی در شهرستان آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «صدیقه اکرمی» در سوگواره یاس نبوی که شب گذشته(شنبه، ۲۷ دی) در محل مصلی نماز جمعه و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، اظهارکرد: خانه حضرت زهرا(س) مرکز و کانون معنویت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این کارشناس علوم دینی و مذهبی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) اهل معنویت و عبادت بود و اگر در خانه های ما معنویت باشد خیلی از مشکلات حل می‌شود.

 

وی حضرت فاطمه زهرا (س) را بهترین الگوی بانوان مسلمان دانست و تصریح کرد: ترویج عفت و حیای فاطمی برای اصلاح و هدایت جامعه ضروری است.

 

اکرمی گفت: دفاع از حریم مقدس امامت و ولایت از عمده فعالیت های سیاسی آن بانوی بزرگوار بود و در این راه شکنجه شد و به شهادت رسید، که شایسته است پیروان آن حضرت به عنوان سرمشق بدان توجه جدی بکنند.

 

گفتنی است، مداحی و ذکر مصیبت در سوگ حضرت فاطمه (س) از بخش های دیگر سوگواره یاس نبوی در بندر آستارا بود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: الگوی بانوان سوگواره یاس نبوی شهادت حضرت زهرا س بندر آستارا سوگواره یاس نبوی حضرت فاطمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ گل و گیاه، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کار‌های مرتبط با صنعت گل و گلاب از امروز /۱۳ اردیبهشت/ در مجموعه گردشگری تالار شهر قزوین و مجموعه گردشگری کشاورزی روستای خوزنین برگزار شده است.

وی اضافه کرد: جشنواره گل محمدی و آیین گلابگیری مجموعه تالار شهر از تاریخ سیزدهم به مدت ۲۰ روز برپا خواهد بود که ویژه برنامه‌ای شاد و متنوع فرهنگی و هنری نیز در روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آیین کهن پنجاه به در برگزار خواهد شد.

خزائلی گفت: این جشنواره نیز از امروز تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه گردشگری کشاورزی واقع در باغستان این روستا دایر شده و در روز ۲۰ اردیبهشت که در تقویم ملی روز گل محمدی نامگذاری شده است، ویژه برنامه آن نیز برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: جشنواره‌های گل محمدی معمولا با استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران رو به رو بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی که برای برگزاری این ۲ رویداد انجام شده، شاهد حضور گسترده علاقمندان به آیین‌های سنتی و گردشگران در این مراسم باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟