Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،‌ عبدالرسول مستأجران درباره اقدامات و تازه‌ترین فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: با توجه به تعاملات انجام‌شده با مسئولان اجرایی شهرستان و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ایجاد سرای نوآوری شهرستان شاهین‌شهر با هدف اشتغال بیش از ۴۰۰ دانش‌آموخته دانشگاهی از طرح‌های در دست اقدام این دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، استقرار سرای نوآوری در دومین شهر باسواد کشور با داشتن رتبه نخست توسعه انسانی بین شهرستان‌های استان اصفهان فرصت مناسبی برای توسعه این واحد دانشگاهی بوده و برای رشد جذب دانشجو در نیمسال‌های بعدی در حال برنامه‌ریزی هستیم.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، گشایش گروه پژوهشی داده‌کاوی و آمار کاربردی در آذر سال جاری از دیگر اقدامات انجام‌شده در این واحد دانشگاهی است که با توسعه فعالیت‌ها این گروه پژوهشی به پژوهشکده ارتقا خواهد یافت.

مستأجران اضافه کرد: توسعه فعالیت دانش‌بنیان و ارتقای هسته‌های فناور مستقر در مرکز رشد واحد دانشگاهی شاهین‌شهر، ایجاد زمینه تحکیم ارتباط میان دانشگاه و صنایع استراتژیک استان اصفهان برای حل مشکلات صنایع با استفاده از توان علمی و پژوهشی دانشگاه و تحقق اهداف دانشگاه در اجرای طرح‌های پایش و پویش از اهداف این واحد دانشگاهی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر عنوان کرد: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و شرکت پلی اکریل ایران، ایجاد زمینه لازم برای توسعه همکاری‌ها و انعقاد قرارداد طرح پژوهشی برون دانشگاهی، تعریف موضوعات پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی متناسب با نیاز صنایع و نهادهای اجرایی از دیگر اقدامات انجام‌شده در این واحد دانشگاهی است که با توسعه تعاملات دانشگاه این موضوعات به‌صورت کاربردی تدوین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری کلاس‌های درسی به‌صورت مجازی و برخط در سال تحصیلی جاری، همواره بر حفظ کیفیت آموزشی تأکید و با ایجاد دفاتر و اتاق‌های مجازی و برخط برای استادان و مدیران دانشگاه در راستای ایجاد ارتباط بیشتر میان دانشجویان با دانشگاه اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر توضیح داد: کلاس‌های مجازی این واحد دانشگاهی بر بستر سامانه آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با کیفیت مطلوب در حال برگزاری است و کلاس‌های عملی مطابق با دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1087626 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر دانشگاه آزاد اسلامی اشتغالزایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر دانشگاه آزاد اسلامی اشتغالزایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر واحد دانشگاهی انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت

ایسنا/بوشهر قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با حمایت مدیران ارشد سازمانی و همت همکاران در استان‌ها، برخی از واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در بسیاری از حوزه‌ها، برندی معتبر در کشور شده‌اند که پیشنهاد می‌شود صنایع حتماً از این واحدها استفاده نمایند.

به گزارش ایسنا، سروری‌مجد روز شنبه ۸ اردیبهشت در جریان بازدید از پتروشیمی های مستقر در عسلویه  با اشاره به برخی طرح‌های دانشجویی و دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی تشریح کرد: یکی از طرح‌هایی که با استقبال از سوی دانشجو و صنعت روبرو بوده، طرح پویش است که دانشجویان به‌عنوان نیروی کار، برای تجربه‌اندوزی و با حداقل هزینه به صنایع معرفی خواهند شد و پس از اتمام تحصیل، صنایع به انتخاب خود می‌توانند مستعدترین‌ها را جذب کنند. همچنین مدارس عالی مهارتی به‌عنوان طرح راهگشا با توجه به نیاز صنایع و رفع این نیازها در مناطق تأسیس می‌شوند.

وی اضافه کرد: مزیت مهم دانشگاه آزاد اسلامی، وجود آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های پیشرفته و مجهز است که با توجه به یکپارچگی دانشگاه، این ظرفیت‌ها در خدمت هر واحد دانشگاهی در هر استان به‌عنوان پشتیبان برای انعقاد قرارداد با صنایع قرار می‌گیرد. این اقدامات نشان‌دهنده تحولاتی است که در دانشگاه به وجود آمده تا آینده‌ای روشن برای دانشگاه، کشور و نسل جوان ترسیم شود.
دانشگاه آزاد کریدر واسطه‌ای برای ورود توانمندی‌ها به استان‌هاست
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نیز با بیان اینکه در مدیریت جدید دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان مجموعه یکپارچه و ید واحد در مسائل دانشگاهی و کشوری ایفای نقش می‌کند، گفت: آن چیزی که در استان بوشهر به‌عنوان چالش یا مزیت وجود دارد در حقیقت دغدغه یا فرصتی برای کل دانشگاه آزاد اسلامی است.
سعید رازقی ادامه داد: در کل استان‌ها با توجه به فرصت‌های موجود، ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی از طریق دانشگاه آن استان پای‌کار آورده می‌شود و در حقیقت این دانشگاه در هر استان، مدخل و کریدر واسطه‌ای برای ورود توانمندی‌های پژوهشی، آموزشی و مهارتی دانشگاه به استان‌هاست.
وی با اشاره به وجود نفت، گاز، پتروشیمی، دریا و نخیلات در استان بوشهر بیان کرد: امید است با این حس همکاری و علاقه‌مندی موجود در دانشگاه و صنایع مستقر در عسلویه با انعقاد قراردادها و تفاهم‌نامه‌های همکاری، آنچه به‌عنوان مأموریت در حوزه‌های ذکر شده برای دانشگاه در نظر گرفته و در استان بوشهر عملیاتی و به منصه ظهور رسانده شود.
دانشگاه‌ها راهگشای صنایع هستند
مدیر فنی مجتمع شرکت دماوند انرژی عسلویه نیز با ابراز علاقه‌مندی ارتباط با دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: بستر همکاری فراهم است و از چند جهت می‌توان این ارتباط را پیش برد.
غلامرضا یعقوب‌زاده با بیان اینکه می‌توان تلفیق صنعت و دانشگاه را پیش برد، افزود: این پتروشیمی می‌تواند پذیرای دوره‌های کارآموزی دانشجویان دانشگاه باشد که امکانات رفاهی نظیر خوابگاه نیز مهیاست و قطعاً در طرح‌های توسعه‌ای از این گروه از دانشجویان می‌توان بهره برد.
وی با بیان اینکه در بخش R&D نیز می‌توان از ظرفیت دانشگاه بهره گرفت، مطرح کرد: در بخش فنی چالش‌هایی وجود دارد که با توجه به اینکه دانشگاه و دانشجویان به دانش روز مسلط هستند، به‌ویژه در بحث افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی و نیز افزایش ایمنی و کارایی تجهیزات می‌توانند راهگشای صنایع باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده