Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که در چند فصل اخیر خاطرات خوشی از این جدال دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های پرسپولیس و فولاد تاکنون ۳۶ بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این بین پرسپولیس ۱۶ بار و فولاد ۱۰ بار به پیروزی رسیده‌اند و ۱۰ جدال دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۳۶ رویارویی دو تیم ۸۲ گل به ثمر رسیده است که ۴۷ گل سهم پرسپولیس و ۳۵ گل سهم فولاد بوده است.

در جدال‌های دو تیم در تهران برتری پرسپولیس محسوس‌تر است و از ۱۸ دیدار، ۱۰ دیدار با برتری پرسپولیس به پایان رسیده است و فولاد در تاریخ لیگ برتر ۳ بار پرسپولیس را در تهران شکست داده است.

گفتنی است در ۵ فصل اخیر دو تیم ۱۰ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که فولاد تنها یک بار در لیگ هجدهم موفق به شکست پرسپولیس شده است و ۷ دیدار نیز با برتری پرسپولیس به پایان رسیده است.

آمار و ارقام رویارویی‌های پرسپولیس و فولاد در لیگ برتر به شرح زیر است:

کد خبر 468989

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال باشگاه پرسپولیس باشگاه فولاد خوزستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند

تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ ساله های ژاپن با برتری برابر ازبکستان قهرمان جام ملت های آسیا شد.

به گزارش مشرق، دیدار نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا امروز جمعه برگزار و تیم‌های فوتبال ژاپن و ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر ژاپن به پایان رسید و تا سامورایی‌ها بر قله فوتبال آسیا در رده امیدها بایستند.

قضاوت این دیدار را موعود بنیادی فر برعهده داشت.

در دیدار رده بندی هم روز گذشته عراق موفق شد با برتری برابر اندونزی عنوان سومی را از آن خود کند.

به این ترتیب، ژاپن، ازبکستان و عراق ۳ نماینده قاره آسیا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهند بود. اندونزی هم باید در دیدار پلی آف به مصاف گینه، نماینده قاره آفریقا، برود تا تکلیف آخرین تیم راه یافته به المپیک مشخص شود.

دیگر خبرها

  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا