Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@01:03:01 GMT

ممنوعیت استفاده از ماهواره‌های غربی در روسیه

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۷۹۱۴

ممنوعیت استفاده از ماهواره‌های غربی در روسیه

دولت روسیه اعلام کرد قصد دارد شرکت‌هایی که از خدمات اینترنت ماهواره‌های غربی استفاده می‌کنند را جریمه کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مجلس دومای روسیه طرحی را در دست بررسی دارد که بر مبنای آن شرکت‌ها و کاربرانی  که از خدمات ماهواره‌ای غربی مانند استارلینک یا وان وب استفاده کنند، جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسیه قصد دارد استفاده از خدمات اینترنتی روسی را در کشور خود رواج دهد و با این دست قوانین به دنبال کاهش استفاده از خدمات اینترنتی غیر روسی است.

جریمه‌های در نظر گرفته شده برای کاربران و شرکت‌ها، بسته به تعداد مشترکان و استفاده کنندگان متفاوت است مثلا جریمه برای یک کاربر عادی معادل 135 تا 400 دلار است، این جریمه برای شرکت‌هایی که بیش از 50 هزار کاربر دارند تا 14 هزار دلار هم می‌رسد.

مجلس روسیه معتقد است استفاده از ماهواره‌های بومی در کنار مزایای اقتصادی، اهداف امنیتی این کشور را هم تأمین می‌کند و مانع از دستیابی غربی‌ها به اطلاعات مهم این کشور می‌شود.

شمار مبتلایان به کرونا در روسیه از 3.5 میلیون نفر گذشتواکسیناسیون گسترده در روسیه از دوشنبه آغاز خواهد شدمسکو: آمریکا و ناتو مقصر تصمیم روسیه برای خروج از پیمان آسمان باز هستند

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه اینترنت اخبار روسیه اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰ نفر از بیماران صعب العلاج در سطح استان از خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر بهرمند شدند.   مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی همچنین افزود:ارزش ریالی این طرح حمایتی قریب به۷ میلیارد تومان بود که از محل تامین اعتبارات درمانی استان محقق گردید و در قالب هزینه‌های دارویی، بسته‌های درمانی، کمک هزینه خدمات تشخیصی و کمک هزینه تامین وسایل و تجهیزات توان بخشی در سال ۱۴۰۲ از بیماران نیازمندی که توان تامین دارویی خود را نداشتند، حمایت شد.

دیگر خبرها

  • طرح یک شرکت آمریکایی برای نصب آینه در فضا برای تولید انرژی خورشیدی
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • کمبود شدید سرباز در اوکراین/ ارسال مهمات غربی چاره کار نیست
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید