Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  آتش‌پاد غلامرضا رضایی گفت:صبح امروز برخورد نیسان وانت حامل سیلندر‌های گاز با ۲ دستگاه خودروی سواری در کمربندی غربی کرمانشاه به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه اعلام شد.

او افزود: با توجه به حساسیت موضوع ۲ تیم عملیاتی با ۲ دستگاه خودرو اطفایی از ایستگاه شماره هفت به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه با اشاره به حضور سریع آتش‌نشانان در محل حادثه، بیان کرد: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد که خودرو نیسان وانت پس از برخورد با خودرو‌های سواری پراید و دنا دچار واژگونی و آتش سوزی شده است.

او ادامه داد: آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل از حیث وجود سیلندر‌های گاز در سطح خیابان، آتش سوزی را مهار و امنیت مسیر تردد را از وجود حوادث بعدی تأمین کردند.

رضایی با اعلام اینکه خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است، گفت: علت حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در دست بررسی است.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی اخبار حوادث آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است

استاندار کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه در زمینه‌های مختلف از جمله در ارزش‌های اسلامی و ایرانی و هویت غیرتمند کرمانشاهی یکی از استان‌های پرافتخار است و در آینده ایران اسلامی هم مؤثر بوده و روز به روز درخشان‌تر هم خواهد شد.

محمدطیب صحرایی در حاشیه شورای اداری استان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح نور در استان اظهار کرد: جامعه اسلامی ما به ویژه هم استانی‌های کرمانشاهی معروف به فضائل خوب انسانی و اسلامی بوده و هستند.

وی افزود: استان کرمانشاه در زمینه‌های مختلف از جمله در ارزش‌های اسلامی و ایرانی و هویت غیرتمند کرمانشاهی یکی از استان‌های پرافتخار است و در آینده ایران اسلامی هم مؤثر بوده و روز به روز درخشان‌تر هم خواهد شد.

استاندار کرمانشاه گفت: آنچه که در این ایام می‌بینیم، نشانه یک جامعه خوب و با نشاط است که این نشاط و شادابی خودش را نشان می‌دهد، بر همین اساس آنچه پیش رو داریم یک برنامه مطلوب در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است.

صحرایی گفت: موردی که این ایام در حال مطرح شدن است، مطلب جدیدی نیست بلکه قسمتی از زندگی اخلاق محور ما بوده و در آینده نیز خواهد بود و بر همین اساس در حال مرور موضوعات هستیم تا برنامه‌ریزی انجام شود که چه کاری انجام دهیم تا خود و فرزندانمان در محیطی سالم‌تر و شاداب‌تر زندگی کنیم و موضوع جدیدی پیش نیامده است.

کد خبر 747661

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد