Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دولت ترامپ ثابت کرد که دنیای امروز و فردا صرفا دنیای گفتمان‌ها نیست و اساسا بدون اتکای به توان دفاعی فضایی برای گفت‌وگوی عادلانه وجود ندارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا جلالی در یادداشتی نوشت: تجربه حضور ترامپ در مسند ریاست جمهوری آمریکا هرچه نداشت این تجربه را برای طیف غرب دوست در ایران داشت که در دنیایی که هر لحظه می تواند «تیغ در کف زنگی مست» باشد به چه میزان توان دفاعی حیاتی و ناموسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت ترامپ ثابت کرد که دنیای امروز و فردا صرفا دنیای گفتمانها نیست و اساسا بدون اتکای به توان دفاعی فضایی برای گفت‌وگوی عادلانه وجود ندارد.

موضوع تسلیحات و خرید جنگ افزارها از جمله حوزه هایی بوده است که در طی 4 دهه گذشته بیشترین تحریمها و سخت گیری ها نسبت به آن صورت گرفته است. اما امروز و در رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی دیدیم که اتکای به درون در دل آتش تحریم، باغی از درختان اقتدار را به ثمر نشانده است. قدرت هوشمند موشکی و پهپادی امروز ایران، ثمره تحریم های سنگین آمریکایی هاست.

آنچه مهم است آن است که این توانمندی ها جزو مسائل ناموسی انقلاب و ایران اسلامی محسوب می شوند. ما برای دفاع از مردمانمان در برابر یاغی هایی همچون ترامپ قطعا منتظر چراغ سبز پایتختهای اروپایی نخواهیم بود.

خوشبختانه امروز هم حتی کسی به ذهنش خطور نمی کند که این قدرت ملی را روی میز مذاکره با دشمن قرار دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار جلالی ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: امروز و فردا آسمان صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد و غبارآلود خواهد بود.

محمد جواد ترابیان با بیان اینکه تا روز سه شنبه، دمای هوا افزایش می‌یابد افزود: از روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور، شاهد افزایش ابر و بارش باران خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: حداکثر دمای هوای شهر قم طی امروز و فردا ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه 
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند