Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، از فراهم شدن دسترسی مردم کلانشهرها به بنزین یورو ۴ خبر داد.

به گزارش برنا، «فاطمه کاهی» در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار کرد: وزارت نفت ۸۵ درصد تاییدیه سازمان محیط زیست در خصوص توزیع نفت گاز یورو ۴ را دریافت و به همه تعهداتش در زمینه توزیع این نوع بنزین عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت توزیع بنزین یورو ۴ گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی براساس مصوبه هیات وزیران در خصوص توزیع بنزین یورو ۴ در تهران، مدت هاست در همه جایگاه‌های سوخت پایتخت، بنزین یورو ۴ توزیع می‌کند و پایش‌های مستمر سازمان محیط زیست نیز این موضوع را تائید می‌کند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه در همه کلان شهرها حتی حومه تهران گازوئیل یورو ۴ توزیع می‌شود، افزود: در بعضی موارد از وظیفه قانونی بیشتر عمل کرده‌ایم به عنوان نمونه در شهر اصفهان دو برابر میزان مصوبه هیات وزیران گازوئیل یورو ۴ توزیع می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنزین یورو 4 بنزین یورو ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات سنگین شرکت پتروشیمی متخلف در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن عزیزخانی اظهار کرد: پرونده یک شرکت پتروشیمی به اتهام قاچاق فرآورده‌های نفتی در شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان البرز رسیدگی شد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی البرز ارزش نفت گاز کشف‌شده را ۴۳۸ میلیون ریال برشمرد و افزود: با بررسی شواهد و مستندات، اتهام انتسابی محرز، حکم قطعی مدیرعامل و شرکت صادر که به‌موجب آن علاوه بر ضبط فراورده‌های نفتی مکشوفه، مدیرعامل شرکت به پرداخت یک میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال محکوم شد.

عزیزخانی گفت: با توجه به شعار سال در حمایت از بخش تولید و پیشگیری از بیکاری کارگران، محکومیت یک سال تعطیلی شرکت تبدیل به مجازات پرداخت چهار میلیارد ریال جزای نقدی شد.

وی با بیان آثار زیان‌بار قاچاق افزود: از بین رفتن منابع ملی، فربه‌شدن مفسدین، ورود پول‌های آلوده و اخلال در نظام اقتصادی بخشی از پیامدهای این پدیده شوم است.

کد خبر 6100982

دیگر خبرها

  • مجازات سنگین شرکت پتروشیمی متخلف در قزوین
  • امضای یک میلیارد دلار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • توقیف ۳۴ دستگاه شوتی با ۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ۶۱ درصد از نفتگاز توزیعی کردستان در بخش حمل‌ونقل مصرف می‌شود
  • امضای هزار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • امضای هزار قرارداد نفتی با بیش از ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • از واردات ۲۰۰ قلم کالای مهم صنعت نفت جلوگیری شد
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی قاچاق سوخت، برای مدیرعامل واحد تولید فرآورده‌های نفتی
  • ۳۰۷ کالای راهبردی نفتی شناسایی‌ شد/ ۷ پروژه در محله نهایی سازی
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد