Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن مرادی این نهاده‌های توزیع شده را شامل جو، ذرت، سویا و سبوس عنوان کرد و افزود: هدف از توزیع نهاده‌های دامی حمایت از تولیدکنندگان و تامین امنیت غذایی مصرف کنندگان است.

  او تصریح کرد: اختصاص این نهاده‌ها در دامداری‌ها بر اساس ثبت نام در سامانه هویت گذاری دام بوده و مرغ داران نیز برای بهره مندی و تامین نهاده مورد نیاز باید در سامانه بازارگاه نام نویسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مرادی یادآور شد: با توجه به شرایط و نوسانات شدید قیمت تمام تلاش براین است که توزیع نهاده‌ها عادلانه و در راستای پشتیبانی و حمایت از تولید صنعت دام و طیور باشد.   او افزود: البته به دلیل نبود کارخانه تولید خوراک دام و طیور و شرکت‌های تعاونی دامداران و مرغ داران در سطح شهرستان گراش همواره مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که هم اینک و بنا به ضرورت برخی تعاونی‌های تولیدی در شهرستان نیز وارد بازار توزیع و جذب این نهاده‌ها شده اند که جهاد کشاورزی نیز حمایت‌های لازم را با این تعاونی‌ها انجام داده است.   مدیر جهاد کشاورزی گراش همچنین با اشاره به اهمیت راه اندازی تعاونی‌های دامداران در شهرستان و تشویق سرمایه داران و افراد جویای کار به ایجاد کارخانه تولید خوراک دام نیز گفت: این واحد‌های تولیدی می‌توانند علاوه بر تامین نیاز دامداران اشتغال زایی خوبی نیز در منطقه ایجاد کنند.   مرادی تصریح کرد: شهرستان گراش دارای ۱۶ واحد دامداری صنعتی و یک هزارو ۴۱۲ دامداری سنتی و همچنین سه واحد مرغداری صنعتی فعال با ظرفیت تولید حدود ۷۰ هزار قطعه مرغ گوشتی است.   او همچنین ظرفیت تولید سالانه گوشت قرمز و مرغ در قالب این واحد‌های صنعتی دام و طیور در شهرستان گراش را نیز به ترتیب یک هزار و ۴۰۰ و ۵۰۰ تن عنوان کرد و گفت:در مجموع افزون بر ۷۰ هزار راس دام و سبک و سنگین در این شهرستان وجود دارد که حدود ۶۴ هزار راس آن دام سبک است.   شهرستان گراش در فاصله حدود ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد. انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی توزیع نهاده های دامی شهرستان گراش نهاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان