Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@11:22:43 GMT

جهش 4٨٩ درصدی سود بیمه تعاون در ٩ماهه

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۸۰۶۰

جهش 4٨٩ درصدی سود بیمه تعاون در ٩ماهه

خبرگزاری آریا - شرکت بیمه تعاون در ٩ماهه منتهی به آذر ١٣٩٩ مبلغ ٢٩٧ ریال برای هر سهم سود محقق کرده است که 4٨٩ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد داشته است.
به گزارش شمانیوز، شرکت بیمه تعاون در ٩ماهه منتهی به آذر ١٣٩٩ مبلغ ٢٩٧ ریال برای هر سهم سود محقق کرده است که 4٨٩ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است در این دوره درآمد حق بیمه ١١6 درصد و درآمد حق بیمه سهم نگهداری رشد عالی ١٢٣ درصد داشته است.
شایان ذکر است سود عملیاتی نیز رشد بسیار خوبی داشته و 4٩٢ درصد رشد داشته است . شرکت در ٩ماهه حدود 45 میلیارد تومان سود خالص دارد. گزارش بسیار خوبی است.
منبع: کدال نگر بورس ٢4

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند

نرخ بیمه کارگران مشمول قانون کار، بر اساس حداقل دستمزد آن‌ها محاسبه می‌شود و معادل ۳۰ درصد حقوق و مزایای مشمول بیمه است. بر اساس مصوبه شورای عالی کار ۲۷ اسفند ۱۴۰۲، حداقل دستمزد کارگران برای سال ۱۴۰۳ به میزان ۹میلیون‌و۳۲۲هزار تومان تعیین شد.

بنابراین، میزان حق بیمه سهم پرداختی کارگران در سال ۱۴۰۳ معادل ۹۳۱هزارو۱۸۰ تومان خواهد بود؛ به این ترتیب که ۷ درصد حق بیمه سهم کارگران است که کارفرما از حقوق و مزایای ماهانه کارگر کسر کرده بر روی آن ۲۳ درصد حق بیمه سهم کارفرما را اضافه کرده و به تامین اجتماعی واریز می‌کند.

به گزارش منیبان، در توضیح جزئیات حق بیمه تأمین اجتماعی کارگران، گفته شده که حق بیمه پایه کارگران، ۷ درصد از حداقل دستمزد آن‌ها یعنی معادل ۶۵۲هزارو۵۴۰ هزار تومان است. حق بیمه بیکاری هم یک درصد از حداقل حقوق و معادل ۳۹هزارو۲۲۰تومان تعیین شده است.

حق بیمه حوادث ناشی از کار هم ۲ درصد از حداقل دستمزد را به خود اختصاص داده که عددی معادل ۱۸۶هزارو۴۴۰ تومان می‌شود. بنابراین درمجموع میزان حق بیمه تامین اجتماعی کارگران در سال ۱۴۰۳ معادل ۹۳۱ هزار و ۱۸۰ تومان خواهد بود.

طبق ماده (۲۸) قانون تامین اجتماعی، مبلغ حق بیمه به میزان ۳۰ درصد مزد یا حقوق بیمه‌شدگان مشمول قانون کار است که از این میزان ۲۳ درصد (۲۰ درصد حق بیمه + سه درصد بیمه بیکاری) بر عهده کارفرما و هفت درصد بر عهده بیمه شده است (که علاوه بر میزان نرخ فوق الاشاره، سه درصد نیز به وسیله دولت تامین می‌شود).

همچنین طبق ماده (۳۶) قانون کارفرما مسئول پرداخت حق‌بیمه سهم خود و بیمه‌شده به سازمان بوده و مکلف است در موقع پرداخت مزد یا حقوق و مزایا سهم بیمه شده را کسر کرده و سهم خود را بر آن افزوده به سازمان تامین اجتماعی تأدیه کند.

هرچند که بر اساس قوانین وزارت کار، کارفرما وظایفی در قبال کارگر دارد و تمام موارد آن‌ به‌درستی اجرا می‌شود و در صورت اجرانشدن هر کدام از آن‌ها، قانون به‌تمامی به حقوق کارگران رسیدگی می‌کنند، اما باز هم لازم است کارفرما و کارگران به‌طور کامل از قوانین و حقوق خود آگاه باشند. می‌توانید در ازکی همه‌چیز درباره حق بیمه تأمین اجتماعی و شرایط و قوانین آن را بخوانید.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود