Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از تساوی دو - دو پرسپولیس مقابل استقلال تهران در هفته گذشته به طور مستقیم وارد درگیری لفظی با مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره باشگاه شد.

گل محمدی پس از عدم برکناری رسول پناه از سوی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش در مدت زمان دو روزه‌ای که پس از دربی پایتخت اعلام کرده بود در تمرینات تیمش حاضر شد تا سرخ‌ها را برای بازی با فولاد خوزستان آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با وجود اینکه پیشکسوتان پرسپولیس حمایت تمام قدی از یحیی در جریان درگیری لفظی با رسول پناه داشتند خبری از بازیکنان فعلی پرسپولیس نبود.
بیشتر بخوانید: شکایت یحیی گل محمدی از رسول‌پناهشاگردان یحیی گل محمدی در حالی در قبال درگیری لفظی سرمربی و رئیس هیات مدیره خود سکوت کردند که در فایل ویدئویی منتشرشده از سوی رسول پناه به تنی چند از بازیکنان فصل گذشته این تیم نیز تهمت‌هایی زده شده بود.

بازیکنان پرسپولیس که هر بار با کوچک‌ترین موضوعی اتحاد مجازی به راه می‌انداختند این بار از سرمربی خود حمایت نکردند تا یحیی گل محمدی تنها دلخوش به حمایت دستیاران خود در مصاحبه و پست‌های آن‌ها در فضای مجازی باشد. منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس یحیی گل محمدی یحیی گل محمدی رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است

ماجرای پیوستن یحیی گل‌محمدی برای چندمین هفته سوژه رسانه‌ها است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ برخی کانال‌های خبری مدعی شدند که یحیی گل محمدی برای ادامه کار مربیگری در ایران باید به برخی نهادها تعهد بدهد تا آنها مجوز کار او را صادر کنند. 

این شایعه بعداز رد چند خبر غیررسمی قبلی ، درباره گل‌محمدی در برخی رسانه ها منتشر شده که سرمربی سابق پرسپولیس برای صدور مجوز فعالیت مربیگری و شروع کار در تراکتور باید به برخی نهادها تعهد کتبی بدهد!

گل محمدی اما در خصوص اینکه گفته می شود از او خواسته اند تا با دادن تعهد راه برطرف شدن موانع برای عقد قرارداد با باشگاه ها را برایش فراهم کنند، گفت: متاسفانه این خبر را در برخی رسانه ها دیدم اما درست نیست. اصلا بحث تعهد در کار نیست. از رسانه ها خواهش می کنم گمانه زنی نکنند چون این حرف و حدیث ها اصلا به نفع فوتبال نیست.

 

دیگر خبرها

  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی/ بن گویر خطاب به نتانیاهو: گالانت را برکنار کن
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است