Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنگنده‌های ائتلاف سعودی در ادامه جنایات روزانه خود، امروز (یکشنبه) نیز به حملات به مناطق مختلف یمن ادامه دادند.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، در نتیجه حمله این جنگنده‌ها به یک خودرو در منطقه «الرکز» در «ماهلیه» استان «مأرب» (تقریبا در مرکز یمن) یک غیرنظامی به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یک زن یمنی نیز در تیراندازی مزدوران ائتلاف سعودی در «عزله المغرس» در شهر «التحیتا» در «الحدیده» (غرب یمن) زخمی شد.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی حملات هوایی مشابهی نیز به «الربعه الجاشر» و «البقع» در «نجران» (هم مرز با عربستان سعودی) داشتند.

بر اساس گزارش المسیره به نقل از یک منبع نظامی، ائتلاف سعودی در ۲۴ ساعت اخیر ۱۵۷ بار آتش‌بس الحدیده را نقض کرده است.

سازمان حقوق بشری «انتصاف» در جدیدترین گزارش خود در خصوص آخرین آمار تلفات غیر نظامیان در یمن از کشته و زخمی شدن ۱۳۰۸۲ زن و کودک یمنی خبر داد.

طبق این گزارش ۲۳۹۲ زن و ۳۷۹۶ کودک در این مدت کشته شده و ۲۷۹۸ زن و ۴۰۹۶ کودک نیز زخمی شده‌اند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی ائتلاف سعودی شهادت ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی یکی دیگر از خبرنگاران حاضر در نوار غزه را به شهادت رساند.

منابع خبری گزارش دادند که «محمد بسام الجمل» خبرنگار فلسطینی حاضر در رفح در نتیجه جراحت‌های وارده بر اثر حمله شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «الجنینه» در شرق رفح به شهادت رسیده است. به این ترتیب شمار شهیدان این حمله ارتش رژیم صهیونیستی به ۶ نفر افزایش یافته است.

با شهادت این خبرنگار، شمار شهیدان رسانه در نوار غزه از آغاز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی به ۱۴۱ نفر می‌رسد.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله‌های وحشیانه خود به نوار غزه با هدف ممانعت از انتشار اخبار جنایت‌های شنیع این رژیم، به کشتار عامدانه خبرنگاران حاضر در نوار غزه اقدام کرده است.

کد خبر 6088329

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی