Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@01:48:40 GMT

محموله آمپول قاچاق در دیلم بوشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۸۱۶۷

محموله آمپول قاچاق در دیلم بوشهر کشف شد

به گزارش ایرنا،  پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ  رضا اسماعیلی افزود:  ماموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه پژو ۴۰۵ به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران فرماندهی انتظامی  در هنگام بازرسی از خودرو توقیف شده،  ۱۵ هزار و ۸۰۰ عدد آمپول "دیکلوفناک سدیم" خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی دیلمافزود: در این رابطه  خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شده است که در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر و در همسایگی استان خوزستان قرار دارد.

برچسب‌ها بوشهر کالای قاچاق بندردیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر کالای قاچاق بندردیلم بوشهر کالای قاچاق بندردیلم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید علینقیان پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به ۲ دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر هر ۲خودرو را متوقف می‌کنند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداخته که در این عملیات تعداد ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاجاق که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر ۲ متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097147

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان