Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:10:10 GMT

بازگشت ۵۵ شهید تازه تفحص شده به وطن

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۸۱۶۸

بازگشت ۵۵ شهید تازه تفحص شده به وطن

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: امروز همزمان با سالروز شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر پاک و مطهر ۵۵ شهید تازه تفحص شده از مرز بین المللی شلمچه وارد خاک میهن اسلامی شد.

سردار باقر زاده با بیان اینکه این شهدا در مناطق عملیاتی مجنون، فکه، شرق دجله و شلمچه تفحص شده اند افزود: این شهدا در عملیات‌های کربلای ۵، والفجر مقدماتی، خیبر و تکه دشمن در سال‌های ۶۵ و ۶۷ به شهادت رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: پیکر پاک این شهدا امشب به معراج شهدای اهواز منتقل و پس از آن برای شناسایی به تهران منتقل می‌شوند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: همچنین امروز تعداد ۷۶ جسد کشته شده عراقی در جنگ تحمیلی تحویل مقامات کشور عراق شد.

مراسم استقبال از این شهدای والا مقام به دلیل شرایط کرونا بدون استقبال مردمی و با حضور خادمان شهدا برگزار شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت ایام فاطمیه استیضاح ترامپ هادی ساعی حراج تهران تفحص شهدا شهدای تازه تفحص شده بازگشت به کشور مرز شلمچه آلودگی هوا مازوت ایام فاطمیه استیضاح ترامپ هادی ساعی حراج تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد

تقویم شنبه پانزدهم اردیبهشت ساعت حوالی ۹ را نشان می‌دهد؛ مردم دیار شهیدپرور اصفهان باز هم مثل همیشه، پرشور به استقبال سه تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس و یک شهید گمنام آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تقویم شنبه پانزدهم اردیبهشت ساعت حوالی ۹ را نشان می‌دهد؛ مردم دیار شهیدپرور اصفهان باز هم مثل همیشه، پرشور به استقبال سه تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس و یک شهید گمنام آمده‌اند.

دقایقی پیش از شروع برنامه و رسیدن به ساعت موعد و قرارمان در میدان فیض، صدای مداحی خیابان را پر کرده، پلیس‌ها، مأموران، خبرنگاران، عکاسان، گروه سرود و… در حال آماده شدن هستند تا صحنه‌ای پر از امنیت و شورآفرینی مردم را به تصویر بکشند.

آری چنین مردمانی هستند مردم اصفهان؛ برای همین است که به مهمان‌نوازی معروف‌اند، چون بلدند در هر کاری سنگ تمام بگذارند؛ مردم شهرمان از پیر و جوان، کودک و نوجوان همه لباس‌های سیاه خود را بر تن کردند و با پرچم‌های یازهرا، یا حسین ایران، فلسطین و… به میدان آمده‌اند و منتظر شروع برنامه هستند.

بگذارید این‌طور بگویم که مصادف شدن این تشیع با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برای ما شیعیان امروز حال و هوای دیگری را هم دارد و بر غم‌مان افزوده است.

این خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 750426

دیگر خبرها

  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد