Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@17:12:04 GMT

هالند و لوکاکو در تیررس منچسترسیتی

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۸۲۱۲

هالند و لوکاکو در تیررس منچسترسیتی

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «دیلی میل» انگلیس خبر داد مسئولان باشگاه منچسترسیی به دنبال خریدهای خوب در تابستان پیش رو هستند.

طبق گزارش های رسیده باشگاه  منچسترسیتی برای تقویت بنیه تیمش در تابستان 2021، 200 میلیون پوند آماده کرده تا بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرد.

پپ گواردیولا سرمربی سیتیزن ها قصد دارد یک هافبک و یک مهاجم را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیتی برای پر کردن جای خالی آگوئرو مهاجم خود باید یک ستاره جدید جذب کند.

برای جانشینی آگوئرو دو گزینه روی میز سیتی وجود دارد. هالند پدیده و ستاره نروژی دورتموند است که به معنای تمام یک ماشین گلزنی است.

دومین گزینه پپ برای تقویت خط حمله روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتر است.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: انگلیس لوکاکو پپ گواردیولا تابستان هالند مهاجم دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی

به گزارش "ورزش سه"، آینده رونالد آرائوخو در بارسلونا در طول این فصل بارها مورد گمانه‌زنی قرار گرفته است. بایرن مونیخ در ماه ژانویه علاقه زیادی به جذب او نشان داد و حالا صحبت‌هایی در مورد احتمال جدایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو مطرح شده است.

آرائوخو پس از اخراج در شب شکست سنگین بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن که به حضور آنها در لیگ قهرمانان اروپا پایان داد، لحظات سختی را پشت سر می‌گذارد. به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد باشگاه کاتالان در صورت رسیدن پیشنهاد قابل قبول، آماده فروش او در تابستان است.

اگرچه ترجیح آرائوخو ماندن در بارسلوناست، اما در خبر جدیدی از نشریه اسپورت به‌نظر می‌رسد مدافع اروگوئه‌ای آماده است تا در تابستان بارسا را ترک کند، مشروط بر اینکه باشگاه با خروج او کاملاً موافق باشد.

در هفته گذشته اعلام شد که آرائوخو و بارسا در حال مذاکره بر سر قرارداد جدیدی هستند اما حالا ممکن است تمام مذاکرات تا تابستان و پنجره نقل و انتقالات متوقف شوند و مدافع جوان به ترک بارسا نزدیک‌تر شود.

دیگر خبرها

  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • یورونیوز: پهپادهای مهاجم ایران به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند