Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت اله اصغری مدیر عامل اتحادیه مرغداران میهن در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه گزارشی از شیوع آنفلوانزای حاد پرندگان در مرغداری‌های صنعتی استان تهران نداشته‌ایم، اظهار کرد: بنابر آمار سازمان دامپزشکی، آنفلوانزای حاد پرندگان در مرغداری‌های خراسان جنوبی شیوع پیدا کرده است که خوشبختانه با عملکرد مناسب سازمان دامپزشکی در حال مهار و کنترل است، البته این به معنای مصون ماندن واحدها نیست، اما مرغداران به خاطر حفظ سرمایه خود خیلی نکات را رعایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به درایت سازمان دامپزشکی امیدواریم هر چه سریع تر از این بحران عبور کنیم.

نرخ ۶۶ هزار تومانی تخم مرغ غیر منطقی است

اصغری در واکنش به عرضه تخم مرغ با نرخ ۶۶ هزار تومان در بازار بیان کرد: در حال حاضر برخی برندها اقدام به عرضه هر شانه تخم‌مرغ با نرخ ۶۶ هزار تومان در بازار می‌کنند، در حالی که در شرایط فعلی اقتصاد باید ملاحظه مردم را کرد تا تخم مرغ از سفره خانوار حذف نشود.

بیشتر بخوانید

تخم مرغ هم لوکس شد/ قاچاق دلیل گرانی تخم مرغ؟

این مقام مسئول با بیان اینکه هر شانه تخم مرغ معمولی با نرخ هر کیلو ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود، گفت: ستاد تنظیم بازار قرار است تا پایان هفته نرخ مصوب تخم مرغ بسته بندی را اعلام کند که با اقدامات وزارت جهاد و وزات صمت و اعمال نظارت دستگاه‌های مسئول، بازار به تعادل می‌رسد.

مدیر عامل اتحادیه مرغداردان میهن ادامه داد: با توجه به مشکلات اخیر تامین نهاده دامی، مقداری کسر تولید ناشی از تغدیه طیور داشتیم که هم اکنون با تامین نهاده از طریق سامانه بازارگاه، این مشکل مرتفع می‌شود‌ و کسری تولید قابل جبران است.

او از توزیع روزانه ۹۰ تا ۱۲۰ تن تخم مرغ در میادین میوه و تره بار تهران خبر داد و گفت: روزانه مقداری تخم مرغ از طریق اصناف در حال توزیع در تهران و سایر استان‌هاست و همواره برنامه داریم که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم تخم مرغ عرضه شود.

اصغری در پایان با اشاره به اینکه روزانه ۳ هزار تن تخم مرغ در کشور تولید می‌شود، تصریح کرد: با توجه به این میزان تولید، روزانه رقمی حدود ۲ تا ۵ درصد مازاد بر نیاز کشور است که در شرایط فعلی به سبب جایگزینی با دیگر کالاها و ازدیاد مصرف، مازادی نداریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تخم مرغ قیمت تخم مرغ تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: هم‌اکنون نسبت به پارسال روزانه بیش از ۸۰ هزار بشکه افزایش تولید نفت داریم، همچنین خوراک شماری از پالایشگاه‌های کشور را نیز تأمین می‌کنیم.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی در آیین روز کارگر گفت: اگر پایداری تولید داشته‌ایم به همت کارگران است و هرچه به کارگران خدمت کنیم بازهم کم است.

وی با قدردانی از همه افرادی که در تحقق حداکثری تولید نفت تلاش کرده‌اند، افزود: گستره جغرافیایی شرکت نفت و گاز گچساران در چهار استان است که افزایش تولید با همت دولت سیزدهم و تلاش در مجموعه نفت کشور رقم خورده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: هم‌اکنون نسبت به پارسال روزانه بیش از ۸۰ هزار بشکه افزایش تولید نفت داریم، همچنین خوراک بیشتر پالایشگاه‌های کشور را نیز تأمین می‌کنیم.

کمالی با بیان اینکه امروز جشن تولید ۶۳۰ هزار بشکه نفت در روز را می‌گیریم، افزود: کارگران رزمندگان جبهه اقتصاد هستند، اما دنیا ما را تحریم کرده است و نمی‌خواهد روی پای خودمان بایستیم.

وی با اشاره به اینکه ۲۰درصد نفت کشور در این منطقه تولید می‌شود، بیان کرد: در همه کتاب‌های مدیریتی از نیروی انسانی به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه یاد می‌شود. نقش نفتی‌ها در اقتصاد کشور بیش از هزار و ۴۰۰ همت در سال است که انتظار می‌رود مشکل‌های کارکنان صنعت نفت رفع شود.

علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه گفت: متخصص‌ترین و کارآمدترین نیروهای حوزه کار کشور در اینجا هستند. گچساران نه‌تنها بزرگ‌ترین سرمایه ملی، بلکه پنجمین ابرمخزن نفت جهان است. اینجا بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انسانی بی‌مانند را دارد و شهدای نفت گواه این مهم هستند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس تأسیسات نفت و گاز گچساران بارها بمباران شد، اما تولید متوقف نشد. حیف است کشورهای منطقه به‌دلیل مسائل مالی، جوانان ما را جذب خود کنند. دولت باید تدبیری در این زمینه بیندیشد.

دیگر خبرها

  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال