Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_ مردم ولایتمدار وهمیشه در صحنه استان خراسان جنوبی امروز در سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س ) پیکر پنج شهید گمنام را باشکوهی خاص تشییع و به خاک سپردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، این شهدای والامقام که شامگاه چهارشنبه 24 دی ماه وارد بیرجند شدند، طی روزهای گذشته در برخی مساجد و مراکز نظامی و آموزشی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جمعیت محدود برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرهای بیرجند ، زیرکوه و قاین تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر پاک 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز با حضور آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده  مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهر بیرجند تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت الله عبادی در بوستان آیت الله بهجت مهرشهر به خاک سپرده شدند.

همچنین پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز با حضور جمعی از مردم و مسوولان در شهر آبیز شهرستان مرزی زیرکوه وپیکر یک شهید گمنام در دانشگاه بزرگمهر قاینات تشییع و به خاک سپرده شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی در این مراسم گفت: این پنج شهید 2 شهید 17 ساله، یک شهید 19 و 2 شهید 21 و 23 ساله هستند که در عملیات‌های والفجر و کربلای چهار و پنج به شهادت رسیدند.

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی 2 هزار شهید را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کردند اظهار کرد: با احتساب میزبانی از این شهدا 145 شهید در 57 نقطه خراسان جنوبی آرمیده‌اند.

وی افزود: همه شهرستان‌های استان میزبان شهدا هستند و از 54 نقطه یادمان شهدا 30 نقطه ساخته شده، 19 یادمان در حال ساخت است و تا خرداد 1400 همه یادمان‌ها ساخته می‌شوند.

اقدامات توسعه طلبانه صهیونیست‌ها در قدس/ احداث جاده‌ای که قدس را از کرانه باختری جدا می‌کندمراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بوشهر برگزار شد

انتهای پیام/252/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی شهید گمنام دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت

پیکر جانباز شهید "حاج محمد ابراهیم پاسبان" در قطعه شهدای تربت جام آرام گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتربت جام، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس "شهیدحاج محمدابراهیم پاسبان" پس از 38 سال تحمل درد و رنج ناشی از عوارض بمباران شیمیایی توسط دشمن بعثی به یاران شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این جانباز شهید دفاع مقدس صبح امروز از محل تیپ 38 زرهی تا میدان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان تربت جام تشییع و پس از اقامه نماز، پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای بهشت نبی(ص) آرام گرفت.

در این محفل معنوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی باگرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران و جانبازان، گفت: جانباز 70 درصد دفاع مقدس حاج ابراهیم پاسبان 38 سال با تمحل درد و رنج فراوان با دستگاه اکسیژن نفس می‌کشید.

حجت الاسلام حسن زاده نامقی با اشاره به اینکه شهدا را از دست ندادیم بلکه به دست آوریم افزود: اقتدارنظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهیدان ، تلاش شبانه روزی و جانفشانی نیروهای مسلح و حضورمقتدرانه و پشتیبانی مردم در صحنه است .

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت