Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:03:28 GMT

بابک صمدیان مدیر آکادمی فوتبال پاس همدان شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۸۴۶۳

بابک صمدیان مدیر آکادمی فوتبال پاس همدان شد

مدیر روابط عمومی باشگاه پاس همدان روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: صمدیان علاوه بر مدرسی فدراسیون فوتبال، سال‌ها به عنوان مربی و سرمربی در تیم‌هایی نظیر پاس، شهرداری همدان، شاهین کیش و آلومینیوم هرمزگان فعالیت داشته است.

محمد حسامی افزود: مدیر استعدادیابی تیم ملی پایه در غرب کشور و مسوول کمیته استعدادیابی فوتبال همدان از دیگر سوابق این مربی و مدرس فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسامی اضافه کرد: آکادمی باشگاه پاس در سال‌های اخیر با وجود زحمات مربیان، اما به دلیل نبود ساختار مدیریتی مطلوب به صورت منسجم و منظم اداره نشد و اکنون مدیریت باشگاه به دنبال ساماندهی این وضعیت است.

وی خاطرنشان کرد: پاس برند فوتبال همدان به شمار می‌رود بنابراین باید در رده‌های سنی پایه نیز بتوانیم به شکل منجسم و با برنامه تیم‌های پایه را تشکیل دهیم.

حسامی یادآور شد: نگاه مدیرعامل باشگاه به تیم‌های پایه حمایتی است و درصدد هستیم در برنامه ریزی میان مدت و بلندمدت نسبت به بازیکن‌سازی و پشتوانه قرار دادن تیم بزرگسالان پاس، نخبه پروری و استعدادیابی را در آکادمی باشگاه سازماندهی کنیم.

نبود مدیریت مناسب در آکادمی پاس در سال‌های اخیر باعث افت رده‌های سنی پایه و در نتیجه ناکامی در مسابقات درون استانی شده است.

آکادمی پاس سابقه حضور در لیگ‌های کشوری از جمله جوانان را دارد و اکنون همگان امیدوارند باردیگر این فعالیت شکل بگیرد.

برچسب‌ها فوتبال همدان آکادمی فوتبال پاس همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال همدان آکادمی فوتبال فوتبال همدان آکادمی فوتبال پاس همدان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش زیر نظر مسعود: این مرادی مهارناپذیر

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در شرایطی به تساوی یک بر یک در انزلی رضایت داد که با گل زودهنگام بابک مرادی در دقیقه پنج در آستانه پیروزی قرار داشت و اعلام پنالتی به سود ملوانی‌ها نتیجه را تغییر داد.

بابک مرادی که در نیم فصل اول توسط محمود فکری اخراج شده بود و منتظر جدایی در نقل و انتقالات زمستانی بود، با دستور مسعود شجاعی، سرمربی جدید هوادار به تمرینات برگشت و روند متفاوتی را پیش گرفت.

مرادی، بازیکن سابق استقلال پس از هفته‌ها سکونشینی و نیمکت نشینی در بازی‌های اخیر خود را به ترکیب اصلی هوادار تحمیل کرده و حالا به ملوان یک گل زیبا با ضربه سر زد.

جالب اینکه بابک مرادی به دلیل علاقه به مردم انزلی پس از این گل خوشحالی نکرد.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • درخشش زیر نظر مسعود: این مرادی مهارناپذیر
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند