Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره آلمانی توپچی ها احتمالا به زودی پیراهن فنرباحچه را بر تن خواهد کرد. 

مارتین کیون، اسطوره آرسنال، شکل جدایی مسوت اوزیل از جمع توپچی ها را ناراحت کننده می داند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، مسوت اوزیل که روزی یکی از بهترین هافبک های میانی دنیای فوتبال بود، پس از چند فصل ناامید کننده در آرسنال، در آستانه فسخ قرارداد با این تیم و پیوستن به فنرباحچه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، مارتین کیون شکل جدایی اوزیل از آرسنال را غم انگیز می داند. او گفت: 

از نظر من این بسیار غم انگیز است که بازیکنی در حد و اندازه های اوزیل و با توانایی های او، نتواند دوران حرفه ایش در آرسنال را به شکلی درست به پایان برساند. وقتی توانایی فنی و دید مسوت اوزیل را در فوتبال دارید، نمی توانید به این صورت افت کنید. باید چه اتفاقی بیفتد که اینگونه افت کنید؟ این مسئله باید به خواست بازیکن و به روشی که او دوست دارد اتفاق بیفتد و اگر او در زمین تمرین به اندازه کافی تلاش نمی کرده، مربی حق داشته است که جایگزینی برایش پیدا کند. تیم های فوتبال باید آینده نگر باشند و ستاره های جوان آرسنال بسیار امیدوار کننده هستند. بنابراین اگر ما می خواهیم که به آن ها فرصت دهیم، می توانیم اجازه جدایی اوزیل را بدهم. 

همچنین بخوانید:

مسوت اوزیل انتقال خود به فنرباحچه را تایید کرد مسوت اوزیل برای فسخ قرارداد با آرسنال به توافق رسید 

 

اخبار داغ 

حمید درخشان در طرفداری: در پرسپولیس بعضی ها نمی خواستند جلوی استقلال بازی کنند! شهاب زاهدی از تیم المپیک دونتسک کنار گذاشته شد! / ادعای رسانه اوکراینی مرد بی غیرت برای تجاوز جنسی به زنش 8 مرد اجیر کرد بودجه 200 میلیون پوندی منچسترسیتی در تابستان 2021 / تلگراف سوفیا بکاتورو برنده مدال طلای المپیک اعتراف کرد: من قربانی یک تجاوز هستم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسوت اوزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر با تساوی یک بر یک به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۴۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه سیدرضا مهدوی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

سعید سحرخیزان از روی پاس روبرتو تورس در دقیقه ۲۸ برای گل‌گهر گلزنی کرد؛ در مقابل فرشید باقری از روی پاس سعید واسعی تک گل مس رفسنجان را به ثمر رساند.

خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر کد خبر 749863

دیگر خبرها

  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • چرا هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو نازاریو مقایسه کرد؟ (زیرنویس فارسی)
  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس