Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: در کارگروه آلودگی هوا اقدامات مختلفی برای کاهش آلودگی هوا در این مقطع انجام شد که مهم‌ترین آن توقف فعالیت‌های عمرانی بود و برای انجام این فعالیت‌ها درخواست زیادی وجود دارد و روز دوشنبه باید در مورد آن تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از عبور از پیک آلودگی هوا باید به سمتی حرکت کنیم و برنامه ریزی‌هایی انجام دهیم تا اقدامات به صورت پایدار و اثر ماندگارتر و موثرتری بر کاهش آلودگی هوا داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اقدامات پایداری که ظرف روز‌های آینده درباره آن‌ها برنامه ریزی می‌شود، گفت: از جمله این اقدامات می‌توان به ممنوعیت دائمی مصرف سوخت‌هایی مثل مازوت، نفت سفید و گازوئیل در تمامی صنایع، تعیین روش‌های تشویقی برای تبدیل موتورسیکلت‌های آلاینده به سیستمی که حداقل آلایندگی را دارند و اسقاط موتورسیکلت‌های فرسوده، جابه جایی و تغییر کارخانه‌ها و صنایعی که تأثیر بسزایی در آلایندگی در پایتخت دارند، اشاره کرد.

چراغعلی خاطر نشان کرد: درباره نحوه و چگونگی اجرای این اقدامات برنامه ریزی‌های لازم انجام خواهد شد تا بتوانیم اقدامات پایداری را برای کاهش آلودگی هوا انجام دهیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کاهش آلودگی هوای تهران پیک آلودگی هوا آلایندگی در پایتخت صراط کاهش آلودگی هوا برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است

استاندار گیلان گفت: هدف دولت سیزدهم نیز کاهش بار ترافیکی در این شهر است به همین منظور از سال گذشته اقدامات عمرانی در قالب طرح میثاق درشهر رشت آغاز شده است.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی استاندار گیلان در جریان بازدید از چهار پروژه تقاطع غیر همسطح در دست احداث رشت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند احداث تقاطع غیر همسطح با سرعت بسیار خوبی پیش می‌رود، اظهار کرد: با بررسی‌های به عمل آمده خوشبختانه احداث تقاطع غیر همسطح رشت طبق برنامه زمان‌بندی شده در حال پیشرفت بوده و‌ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.


وی یکی از درخواست‌های مردم در کلانشهر شهر را رفع موانع ترافیکی در تقاطع‌ها دانست و گفت: یکی از معضلات مهم شهر رشت مسئله ترافیک بود  و هدف دولت سیزدهم نیز کاهش بار ترافیکی در این شهر است به همین منظور از سال گذشته اقدامات عمرانی در قالب طرح میثاق درشهر رشت آغاز شده است که به کاهش بار ترافیکی در سطح شهر رشت کمک می‌کند

استاندار گیلان با بیان اینکه احداث تقاطع‌ها به صورت غیر همسطح در پنج نقطه شهر رشت در حال انجام است، تصریح کرد: این پنج تقاطع غیر همسطح در میدان امام حسین (ع)، نیروی دریایی، شهید باهنر، آیت الله رودباری و محله حمیدیان در انجام است و پیمانکاران با قدرت در حال انجام وظایف محوله به خود هستند و امیدواریم چهار تقاطع را تا پایان سال آماده بهره‌برداری کنیم.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به مشکلات مشکلات زیست محیطی و فاضلاب شهر رشت افزود: برخی از اقدامات از سال ۱۴۰۰ در شهر رشت و در حوزه پسماند، فاضلاب و آب‌های زیرزمینی انجام شده و هیچ مشکلی در این خصوص انجام شده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • غبار روی کوه های تهران مه است یا آلودگی هوا؟ | فقط این منطقه غربی تهران هوای پاک دارد
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • با تغییر رژیم غذایی خود زمین را نجات دهید