Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@22:50:21 GMT

مرگ پسر بچه 6 ساله بر اثر واژگونی پراید

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۸۷۵۷

مرگ پسر بچه 6 ساله بر اثر واژگونی پراید

واژگونی پراید در زرند جان پسر بچه 6 ساله را گرفت.

فرمانده انتظامی زرند گفت: در تصادف یک دستگاه خودروی پراید در محور سیریز – بافق پسر بچه 6 ساله دم جان باخت و 2 نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

سرهنگ “محمود خدادادنژاد” فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در پی کسب خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو در محور سیریز – بافق استان یزد ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی صحنه تصادف مشخص شد یک دستگاه خودروی پراید که در این محور در حال حرکت بوده از مسیر منحرف و واژگون شده است که بر اثر آن یک پسر بچه 6 ساله دم جان باخته و راننده و 2 سرنشین دیگر به شدت مجروح و راهی مراکز درمانی شدند.

فرمانده انتظامی زرند گفت: کارشناسان پلیس راه علت اولیه این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.ایلنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پسر بچه 6 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم

بنا بر اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم،صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با زانتیا در محور جنت آباد، متاسفانه پراید دچار آتش سوزی شد و یکی از سرنشینان آن فوت کرد. 

 هشت مصدوم این حادثه به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان مجتمع خیرین سلامت منتقل شدند. 

جانشین پلیس راه استان، علت حادثه را انحراف به چپ راننده پراید اعلام کرد. 

 سرهنگ سید صادق رسولی با اشاره به تعطیلی امروز و فردا و بالا بودن حجم تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • امدادرسانی به پنج مصدوم حادثه واژگونی پژو ۲۰۶
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز