Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم چالوس مجلس کاهش تعداد مبتلایان و فوتی‌های کرونا را ناشی از اعمال پروتکل‌های سختگیرانه دانست و گفت: بازگشایی مدارس در شرایط فعلی منطقی نیست و با سیاست‌های شل کن و سفت کن به هیچ نمی‌توانیم ویروس کرونا را مهار و کنترل کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدعلی محسنی بندپی با انتقاد از افزایش ترددها در محورهای استان‌های شمالی، گفت: میزان ترددها به گونه‌ای است که به هیچ وجه نمی‌توان پذیرفت که در این جاده محدودیت ترددها اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: این رفت و آمدها از سمت شمال به تهران و همچنین برعکس بسیار بالا  بوده در این رابطه نیاز است محدودیت‌های کرونایی و سختگیرانه همچنان تداوم داشته باشد و کاهش  یا لغو  نشوند.

بندپی ادامه داد: آمار فوتی‌های ناشی از کرونا حدود 100 نفر است و هنوز تعداد مبتلایان در طی 24 ساعت کاهش چشمگیری نداشته متاسفانه سیاست‌های شل کن و سفت کن همچنان ادامه دارد و با چنین سیاست‌هایی به هیچ وجه نمی‌توانیم ویروس کرونا را مهار و کنترل کنیم.

بازگشایی مدارس در شرایط فعلی منطقی نیست

وی با انتقاد از برخی اظهارنظرها در مورد بازگشایی مدارس، تصریح کرد: بازگشایی مدارس در شرایط فعلی منطقی نیست و تا زمانی که خاطر جمع نشویم نباید نسبت به اجرای پروتکل‌های بهداشتی غفلت کنیم؛ اگر بخواهیم دانشگاه ها، مدارس، رستوران ها و سایر فضاها را بازگشایی کنیم شاهد شیوع ویروس کرونا خواهیم بود و امیدواریم به هیچ وجه این اتفاق نیفتد.

ضرورت توجه دستگاه های اجرایی و ادارات به تداوم دورکاری

محسنی بندپی با بیان اینکه مردم همچنان باید از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند و همچنان در منزل بمانند، گفت: دستگاه‌های اجرایی و ادارات باید همچنان موضوع دورکاری را به دلیل تامین سلامت مردم و همچنین افزایش بهره‌وری و کاهش آلودگی هوا در دستور کار قرار دهند؛ درست است آموزش‌های مجازی هیچگاه نمی‌تواند جایگزین آموزش حقیقی شود اما در شرایط کرونایی چاره‌ای جز این نداریم.

محدویت های کرونایی نباید لغو شود

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه محدودیت‌های کرونایی همچنان باید تداوم داشته باشد و نباید لغو شوند، ادامه داد: در حال حاضر که واکسن کرونا هنوز تهیه و تامین نشده مردم باید همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی را جدی بگیرند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: کاهش تعداد مبتلایان به کرونا از 16 هزار به 5 تا 6 هزار و همچنین کاهش فوتی ها از 500 به 100 فوتی در روز به دلیل اعمال پروتکل‌های سختگیرانه بوده و اگر بخواهیم پروتکل‌ها را رها کنیم تعداد فوتی‌ها و مبتلایان افزایش خواهد یافت؛ مردم نباید رفتارهای خود را تغییر دهند و همچنان باید استفاده از ماسک، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را جدی بگیرند و از سفرهای غیرضرور هم پرهیز کنند تا بتوانیم به سطحی از اطمینان در مقابل این ویروس برسیم.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس پروتکل ها فوتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌استاندار مازندران امروز جمعه در بازدید از نیروگاه نکا با بیان اینکه این نیروگاه یکی از بزرگترین نیروگاه‌های کشوراست گفت: نیروگاه نکا اکنون با برخی چالش‌ها از جمله پسروی دریای خزر، کاهش ورودی آب به سیستم خنک کننده و فرسودگی تجهیزات روبرو است.

یوسف نوری با بیان اینکه همه این چالش ها سبب شده است نیروگاه با ظرفیت کامل کار نکند، افزود: متخصصان این نیروگاه با استفاده از توان داخلی بخش‌های زیادی از تجهیزات این نیروگاه را بازسازی کرده اند

او با بیان اینکه لایروبی حوضچه آب این نیروگاه اکنون در حال انجام است، خواستار سرعت بخشی در این کار شد و ادامه داد: نیروگاه نکا دارای نیرو‌های فنی فعال، با دانش و تجربه است و باید از روش‌های مالی جدیدی استفاده کرد که پایدار باشد و مردم در آن مشارکت داده شوند.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه نکا نیز با بیان اینکه چالش بزرگ این نیروگاه کاهش سطح آب دریا است، گفت: با وزیر نیرو و مجموعه خاتم الانبیا در رابطه با سرعت بخشی به اجرای لایروبی حوضچه آرامش نیروگاه رایزنی شده است

نورالله ادبی فیروزجایی افزود: اگر صنعت برق با تمام ظرفیت‌پای کار باشد نمی‌تواند تامین کننده شدت مصرف انرژی در کشور و استان مازندران باشد.

دیگر خبرها

  • ضرورت لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • رئیسی: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور