Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: ۱۱۴ بسته معیشتی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت حاشیه شهر اردبیل توزیع شد.

«وحید جبارزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ۱۱۴ بسته معیشتی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به همت کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت حاشیه شهر اردبیل توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: این کمک مومنانه به نیت ۱۴ معصوم (ع) و شامل روغن مایع، رب گوجه فرنگی، عدس، ماکارونی، گوشت قرمز و گوشت مرغ و ... است.

 

وی اظهار داشت: البته با مساعدت خیرین ۲۵ کیلوگرم بسته گوشت گرم، تعداد ۲۹ بسته گوشت منجمد تازه، تعداد ۶۰ قطعه مرغ منجمد برای این امر خیر اختصاص داده شد.

 

جبارزاده ادامه داد: با همکاری خیرین هزینه پخت نان بربری در 2 نقطه شهر اردبیل در روزهای شنبه و یکشنبه نیز تقبل شد که نیازمندان می توانند از این مراکز پخت نان نیازهای خود را تامین کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: نانوایی بربری واقع در زینال به طرف علیه جنب داروخانه زیبا روبروی کوچه سیدناصر و نانوایی بربری هاشم زاده، محله آقاکاظم کوچه شهید پورقهرمان جنب تزریقاتی یحیوی از جمله نانوایی هستند که به نیازمندان نان اهدا خواهند کرد.

 

جبارزاده تاکید کرد: جهادی همدلی برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت ادامه دارد و این چندمین کمک مومنانه این کانون برای عملی کردن منویات مقام معظم رهبری است.

 

وی عنوان کرد: برنامه های

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: خانواده های آسیب دیده از کرونا کمک مومنانه توزیع بسته معیشتی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اردبیل کانون فرهنگی هنری الهادی بی بضاعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت‌الاسلام علی عزیزی افزود: طرح "مسجد، پایگاه قرآن" از ابتدای امسال در استان همدان اجرا شد و هم اکنون در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجراست.

او تصریح کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی، انس جوانان و نوجوانان با قرآن، ترویج معارف قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان استعدادیابی قرآنی و هدایت نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف طرح برشمرد و گفت: برنامه‌های مختلفی همچون کلاس‌های قرآنی، محافل سنتی قرآنی و طرح تلاوت نور اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود