Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیلات برای سه هزار و ۹۴۰ پزوژه عشایری و روستایی با پیش بینی اشتغال۶ هزار و ۷۹۳ نفر پرداخت شده است.

طرح اشتغال روستاییان از سال ۱۳۹۶ آغاز شده و به دستور رهبر معظم انقلاب و تصویب مجلس شورای اسلامی یک و نیم دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای توسعه اشتغال روستایی اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در کنار  تسهیلات اشتغال روستایی، تسهیلات ارزان قیمت برای  کمک به سفره و معیشت مردم در قالب تسهیلات مشاغل خانگی تامین شد که در همین راستا سال گذشته بیش از هفت میلیارد تومان تسهیلات در این یخش پرداخت شده است.

وی در ادامه همچنین با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونا  در استان گفت: تا۲۵ دی‌ماه ۲۶ هزار و ۹۳۶ بنگاه آسیب‌دیده از کرونا در گیلان تسهیلات دریافت کردند.

وی تصریح کرد: در راستای حمایت از اقشار آسیب‌دیده به ‌ویژه کارگران چندین بسته حمایتی برای این قشر در نظر گرفته شد که از جمله این تسهیلات می‌توان به پرداخت سبد حمایت معیشتی به ازای هر نفر ۵۵ هزار تومان در بهمن‌ماه سال ۹۸ اشاره کرد.

علیزاده افزود: در اردیبهشت‌ماه امسال نیز تسهیلات یک میلیون تومانی به مشمولان یارانه پرداخت شده و اعطای حمایت‌های کمک معیشتی به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان به افرادی که بسته کمک‌معیشتی و وام مرحله دوم را دریافت کردند از دیگر تسهیلات حمایتی در دوران شیوع کرونا بود.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی رشت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی رشت گیلان سازمان تامین اجتماعی رشت گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است

امیر برومند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۱۸۸ طرح هادی روستایی با اعتبار هزار و ۴۱۴ میلیارد ریال در استان بوشهر در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: از این تعداد، ۳۸ طرح هادی با اعتبار ۳۳۷ میلیارد ریال از محل عوائد حاصل از فروش زمین‌های روستایی، ۹۰ طرح هادی با اعتبار ۸۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای که معادل ۶۵ درصد تخصیص از اعتبارات ابلاغ شده سال جاری و آسفالت معابر به مساحت ۱۶۰ هزار مترمربع در ۶۰ روستا با اعتبار ۲۴۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری‌ها در حال اجرا هستند.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۴۵ طرح هادی روستایی از محل اعتبارات تملک دارایی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در استان بوشهر اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر آسفالت ۸۳۵ هزار متر مربع معابر روستایی استان به طول ۱۰۴ کیلومتر در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتبار ۵۱.۷ میلیارد تومان از محل قیر رایگان در قالب ۱۰۳ روستا با مشارکت دهیاری‌ها اجرا شده است.

برومند اجرایی شدن ۱۰۸ طرح هادی به مساحت ۱۵۶ هزار متر مربع در روستاها را از فعالیت‌های بنیاد مسکن استان بوشهر در سال گذشته دانست و بیان کرد: این طرح‌ها که شامل زیرسازی، ایجاد جدول، آسفالت، سنگ فرش معابر، و ساخت پیاده‌رو است با اعتبار ۴۷۰ میلیارد ریال اجرا شد.

کد خبر 6091193

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی