Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، همزمان با ساعت ۲۴، بیست و هفتم دی ماه پرداخت نقدی دیگری به حساب بخشی از خانوارهای ایرانی انجام شد، پرداختی که بنا بر تصمیم مجلس و ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده و پیش بینی شده که طی چهار ماه انجام شود.
بر این اساس به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی هر نفر ۱۲۰ هزار تومان پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما سایر افردا با دارا بودن شرایط تعریف شده در ماه ۱۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد؛ افرادی که هیچ یک از اعضای خانواده آنها حقوق ماهانه دریافت نمی‌کنند، افرادی که هیچ یک از اعضای خانواده آنها بیمه پرداز نباشند، افرادی که اعضای خانوارشان طبق شاخص‌های بانکی از درآمد حداقلی برخوردار نباشند و همچنین افرادی که در گروه یارانه معیشت بگیر باشند.
تعداد دریافت کنندگان این نوع از کمک معیشتی از زمان پرداخت اعلام نشده است ولی چندی پیش که رئیس جمهور از تصمیم برای حمایت از اقشار کم در آمد به منظور پوشش هزینه خانوارها در جریان شیوع ویروس کرونا و آسیب های آن خبر داد گفته بود که این کمک برای جمعیت ۳۰ میلیون نفری و برای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
در حال حاضر در ماه حدود ۷۸ میلیون نفر یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی و از بین آنها حدود ۶۰ میلیون نفر کمک معیشتی ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومانی از محل مابه التفاوت قیمت بنزین دریافت می کنند، از بین این گروه نیز تعدادی مشمول دریافت کمک ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومانی شده اند. برچسب ها: کمک کرونایی

منبع: خرداد

کلیدواژه: کمک کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد

محمد دلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: آزمون مرحله اول طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون جمعه ۱۴ اردیبهشت برگزار شده است، افزود: این آزمون در شهرستان‌های شاهرود به نشانی خیابان فروغی، خیابان طالقانی سالن شهید سلیمانی و در سمنان به نشانی بلوار ولیعصر خیابان بعثت روبروی پارک سنگی و مجتمع فرهنگی ولایت برگزار شده است.

رئیس اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه حافظان قرآن کریم در رشته‌های ۱۰ جز، ۲۰ جز و ۳۰ جز در این آزمون شرکت کردند افزود: پس از قبولی در مرحله اول که به صورت کتبی برگزار می‌شود سپس حدود دو ماه دیگر مرحله دوم به صورت شفاهی برگزار خواهد شد.

دلالی با بیان اینکه پذیرفته شدگان مرحله اول و دوم حائز دریافت مدرک تخصصی در سه، چهار و پنج خواهند شد که معادل دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس است، تاکید کرد: افراد متقاضی دریافت درجه دو و یک نیز به مرحله سوم و چهارم آزمون راه پیدا کرده و پس از قبولی مدرک معادل کارشناسی ارشد و دکتری دریافت خواهند کرد

کد خبر 6095512

دیگر خبرها

  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • وارن زائر امری دومین بازیکن جوانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود
  • دومین برد نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان